Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11789Neuznaná reklamácia: OptiMaskPro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2016, před 8 lety

Alexandra Frolkovicova

Znění stížnosti

Dňa 8.7.2016 som od kuriéra obdržala a na dobierku zaplatila produkt OptiMaskPro. Hneď na druhý deň som spoločnosti na kontaktný email zaslala žiadosť o vrátenie peňazí aj s kópiou faktúry, kde boli uvedené všetky potrebné údaje. 13.7.16 som Obdržala nasledujúcu odpoveď:

"Vážená pani,

Ďakujeme, že ste nás kontaktovali.
Prosíme Vás, aby ste nám poslali spísanú sťažnosť. Potrebujeme vedieť ako dlho ste náš produkt používali alebo dôvod vrátania tovaru. Taktiež Vás prosíme u udanie vášho celého mena a čísla vašej objednávky.

S pozdravom"

Dodávam, že mail prišiel bez podpisu a žiadali odomňa údaje, ktoré som im formou kópie faktúru zaslala už v prvom maili.

Ja som ešte v ten deň odpísala:

"Prepáčte, ale ozvala som sa druhy den po doruceni tovaru a teda mam pravo odstupit od zmluvy bez udania dovodu.
S pozdravom
Frolkovicova

P.S: dolu je faktura so vsetkymi udajmi ktore potrebujete"

Odvtedy mi neprišla žiadna odpoveď.


Produkt

OptiMaskPro, bohužiaľ žiadne ďalšie špecifikácie produkt nemá, dokonca aj manuál je iba v angičtine


Požadované řešení

Moje očakávanie: chcela by som, aby mi boli vrátené peniaze bez toho, aby mi firma komplikovala situáciu tým, že bude žiadať vrátenie tovaru do USA.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2016 23:36, před 8 lety

Dle českého práva platí, že od smluv uzavíraných distančním způsobem (na dálku po internetu, telefonu) lze odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce do 14 dnů zásadně od uzavření smlouvy, ale například u koupě zboží až od jeho převzetí. V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Po odstoupení od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění do 14 dnů. To znamená, že spotřebitel musí v této lhůtě odeslat zboží zpět prodávajícímu a prodávající je oproti tomu povinen vrátit kupujícímu uhrazené finanční prostředky, a to včetně nákladů na dodání.

Všeobecné obchodní podmínky provozovatele internetového obchodu na webové adrese www.optimaskpro.com/cz_official_vf1/ uvádějí k možnosti vrátit zboží následující informaci: "Požadavky na vrácení peněz budou odeslány emailem na: support@optimaskpro.com."

V tomto případě však bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele a odesílá zboží do ČR. Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2017 05:45, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.