Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:372
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#11791Nevzdělaný personál,špatně oceněné zboží,neochota,nepříjemný personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2016, před 8 lety

Jaroslav Králík

Znění stížnosti

Dobrý den jsem zklamán pokaždé co přijdeme do obchodu okay ve Vyškově tak personál ani neví co nabízí.neví apsolutně nic o žádném z spotřebičů které nabízí.Pouze Vám jich všechny doporučí ať si je koupíte ale pokud se zeptáte proč,vznikne ticho a nejsou schopni Vám o spotřebiči nic říct.Doporučuji se této prodejně obloukem vyhnout!


Požadované řešení

Vyměnit nebo proškolit personál.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2016 18:08, před 8 lety

Podle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné. Dle § 15 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající také povinen na žádost spotřebitele výrobek překontrolovat nebo předvést, umožňuje-li to povaha výrobku a forma prodeje.

Za porušení těchto povinností může být prodávajícímu udělena pokuta od České obchodní inspekce, která provádí dozor nad dodržováním pravidel na ochranu spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušuje své zákonné povinnosti, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Nejprve je ale vhodné o nevhodném chování zaměstnanců informovat společnost, která má možnost provést nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2016 13:59, před 8 lety

Dobrý den, pane Králíku,

ráda bych touto cestou reagovala na Váš podnět týkající personálu pobočky OKAY 1040 Vyškov.

Je mi upřímně líto, že Vaše zkušenost není pozitivní a opakovaně jste nabyl dojmu, že Vám kolegové neumí poradit s výběrem a zodpovědět Vaše dotazy. Situace mne mrzí o to více, že pro naši společnost je kvalitní zákaznický servis prioritou a snažíme se o to, abychom se pro zákazníka stali spolehlivým partnerem pro jeho nákupy. Proto také neustále pracujeme na rozšiřování znalostí personálu o nabízeném zboží a službách, jelikož si dobře uvědomujeme, že kvalitní poradenství je v obchodě s elektrospotřebiči rozhodující.
Budu proto ráda, když mi situaci upřesníte, abychom mohli nastavit konkrétní opatření, které zamezí Vaší nepříjemné zkušenosti v budoucnu.

Pevně věřím, že během svého příštího nákupu se přesvědčíte o tom, že se zákazníkům věnujeme a rádi jim zodpovíme veškeré otázky.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 16:06, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2016 09:32, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.