Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den.
Několikrát jsem volala na linku,kde se nahlášuji reklamace poruchy apod
Můj požadavek byl operatorem zaznamenan,ovšem z Pardubickeho Mountfieldu se telefonicky ozval pán ze servisu a poslal mě na prodejnu,kde mi to,co potřebuji vědět ukážou... Jsem starší a těmto techn věcem vůbec nerozumim.. chtěla jsem totiž ukazat a uvest do chodu zapojeni vysavače,koupeného i s bazénem letos v červnu u Vas.Bazen se skimerem jsem dosud nemela,tak proto..
Vysavat - nejde,nevim proč..
Nahlášeno jako servis.
Na dne bazenu se po vlockovani usadily necistoty,ktery nelze vyluxovat,voda po 14 dnech ve velmi špatném stavu,nelze se koupat!
Dostavit se osobne a ukazat konkretne u meho bazenu postup jak vyluxovat,..
Vysavac (zpětná klapka bude treba) ?
|
Tweet |
Podle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebitele řádně informovat o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné. Dle § 15 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající také povinen na žádost spotřebitele výrobek překontrolovat nebo předvést, umožňuje-li to povaha výrobku a forma prodeje. Prodávající však nemá povinnost výrobek zprovoznit v místě bydliště spotřebitel, bylo-li zboží zakoupeno v kamenné prodejně a pokud se k tomu prodávající nezavázal v kupní smlouvě.
Za porušení výše uvedených povinností může být prodávajícímu udělena pokuta od České obchodní inspekce, která provádí dozor nad dodržováním pravidel na ochranu spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušuje své zákonné povinnosti, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyřízení mé stížnosti.
Vše je v pořádku, pracovníci mounfieldu přijeli, objasnili mi vše potřebné.
Děkuji jim za ochotu !