Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#11794Nefunguje muj požadavek na uvedeni do chodu vysavače s filtrací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2016, před 8 lety

Peškova Jana

Znění stížnosti

Dobry den.
Několikrát jsem volala na linku,kde se nahlášuji reklamace poruchy apod
Můj požadavek byl operatorem zaznamenan,ovšem z Pardubickeho Mountfieldu se telefonicky ozval pán ze servisu a poslal mě na prodejnu,kde mi to,co potřebuji vědět ukážou... Jsem starší a těmto techn věcem vůbec nerozumim.. chtěla jsem totiž ukazat a uvest do chodu zapojeni vysavače,koupeného i s bazénem letos v červnu u Vas.Bazen se skimerem jsem dosud nemela,tak proto..
Vysavat - nejde,nevim proč..
Nahlášeno jako servis.
Na dne bazenu se po vlockovani usadily necistoty,ktery nelze vyluxovat,voda po 14 dnech ve velmi špatném stavu,nelze se koupat!


Požadované řešení

Dostavit se osobne a ukazat konkretne u meho bazenu postup jak vyluxovat,..
Vysavac (zpětná klapka bude treba) ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2016 10:49, před 8 lety

Podle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebitele řádně informovat o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné. Dle § 15 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající také povinen na žádost spotřebitele výrobek překontrolovat nebo předvést, umožňuje-li to povaha výrobku a forma prodeje. Prodávající však nemá povinnost výrobek zprovoznit v místě bydliště spotřebitel, bylo-li zboží zakoupeno v kamenné prodejně a pokud se k tomu prodávající nezavázal v kupní smlouvě.

Za porušení výše uvedených povinností může být prodávajícímu udělena pokuta od České obchodní inspekce, která provádí dozor nad dodržováním pravidel na ochranu spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušuje své zákonné povinnosti, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.8.2016 13:22, před 8 lety


Peškova Jana

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyřízení mé stížnosti.
Vše je v pořádku, pracovníci mounfieldu přijeli, objasnili mi vše potřebné.
Děkuji jim za ochotu !