Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.8.2016 byla doručena mojí mamince Libuše Zichová E.Krásnohorské 2160 Dvůr Králové nad Labem faktura od společnosti Blue Ocean na částku 3630 Kč za žárovky které ji nikdy nebyly dodány a za nedodržení smlouvy,kterou ona neuzavřela.
Dodání žarovek Philips,uzavřeni nové smlouvy se společností Lama
Neplacení faktury
|
Tweet |
Společnost může po spotřebitelce vymáhat dlužnou částku pouze v případě, pokud k tomu existuje právní důvod. Pokud si spotřebitel není zcela jistý svým závazkem vůči společnosti, doporučujeme společnost písemně vyzvat k poskytnutí dokumentace, na základě které platbu žádá.
Požaduje-li společnost po spotřebiteli uhrazení částky za předané žárovky, musí prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno.
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.