Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#11797Faktura za nedodržení smlouvy na částku 3630kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2016, před 8 lety

Jana Hvězdová

Znění stížnosti

Dne 5.8.2016 byla doručena mojí mamince Libuše Zichová E.Krásnohorské 2160 Dvůr Králové nad Labem faktura od společnosti Blue Ocean na částku 3630 Kč za žárovky které ji nikdy nebyly dodány a za nedodržení smlouvy,kterou ona neuzavřela.


Produkt

Dodání žarovek Philips,uzavřeni nové smlouvy se společností Lama


Požadované řešení

Neplacení faktury


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2016 08:14, před 8 lety

Společnost může po spotřebitelce vymáhat dlužnou částku pouze v případě, pokud k tomu existuje právní důvod. Pokud si spotřebitel není zcela jistý svým závazkem vůči společnosti, doporučujeme společnost písemně vyzvat k poskytnutí dokumentace, na základě které platbu žádá.

Požaduje-li společnost po spotřebiteli uhrazení částky za předané žárovky, musí prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno.

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 15:05, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.