Společnost


Hájek Jindřich

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1180Nedodané zboží, společnost nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Vojtěch Nezval

Znění stížnosti

Dobrý den, objednal jsem a uhradil u této společnosti (www.keytoworld.eu) hodinky na číslo účtu společnosti zde - Ge money bank a.s. č.ú.211118367/0600.
Společnost nereaguje na telefonáty, a to ani na číslech 606414355 a ani na čísle 728017220. Obě čísla, byť to druhé nedávno fungovalo, jsou nedostupná. Do zaplacení společnost komunikovala emailem, od té doby, tj. od 11.10.2013 nereagují na emaily a ani na telefony. Webová stránka je stále v provozu. Jelikož se jedná o nákup nad 5.000,-Kč, rozhodl jsem se připravit trestní oznámení, pokud se zástupci společnosti neozvou a nevrátí mi zaplacenou částku na účetů.


Produkt

Hodinky Festina Trend 16558/1


Požadované řešení

Uhrazení zaplacené částky zpět na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 13:08, před 11 lety

Dlužník, kerý svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 517 odst. 1 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží. Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky. Poskytnutí přiměřené lhůty je zapotřebí učinit prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 14:10, před 10 lety

Subjekt Hájek Jindřich se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitel se může svého práva nadále domáhat v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.