Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11809Nedoručená zásielka aj napriek dohodnutému termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2016, před 9 lety

Ivana Belková

Znění stížnosti

Dobrý den Vašu prepravnú spoločnost využívam velmi často avšak v poslednej dobe máme s nou velmi velké komplikácie ohladne doručenia zásieliek. Moj priatel si nechal poslat zásielku ktorú Váš zamestnanec nebol schopný po dobu jedného týždna doručit. Nakoniec volal na depo že si ju príde vyzdvihnut osobne. Lenže ja som si pred dvoma týždnami objednala balík takisto a zrovna mi mal byt doručovaný dnes t.j. 8.8.2016. Tak som 4.8.2016 okolo 13:30-13:35 pod číslom xxx112876 volala k Vám do depa kde som sa dohodla s paní že balíček mojho priatela ktorý si chcel vyzdvihnut osobne mi dovezú zároven s mojím kedže adresa je totožná. Predpokladám a verím že hovory ktoré máte nahrávané si vypočujete a budete to riešit koli skvalitneniu služieb ako uvádzate. V dnešnej dobe je na trhu mnoho prepravných spoločností ktoré taktiež využívam ale po pravde nikdy som takýto problém s nikým nemala. Vidím že stažností a záporných recenzí máte mnoho takže niesom jediná nespokojná a myslím že do budúcna Vašu spoločnost využívat nebudem pokial sa v tom nezlepšíte alebo aspon nebudete spolahlivý v takej miere ako konkurencia. S prianím krásneho dna Belková


Požadované řešení

Reakcia by mala byt asi taká že už sa to nestane. Ja od Vás nechcem zlavy alebo niečo podobné ja si zaplatím dovoz a od Vás očakávam že mi balíček prinesiete do normálneho termínu a nie že týžden nieste schopný balík doniest a chodíte autom okolo. Myslím že je to skor aj o zamestnancoch. Jeden pán ktorý u Vás pracoval pred tým prepáčte netuším meno ale vyhodili ste ho z nejakého dovodu lebo nám spomínal že dostal výpoved. S tým sme boli spokojný a vždy sme sa s ním dohodli. Pán ktorého máte teraz povie že príde vtedy a vtedy a nikto nepríde. Je to hlavne o zodpovednosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2016 14:29, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat problém s nevhodným chováním zaměstnanců, popřípadě neplnění jejich pracovních povinností přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 18:58, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.