Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Vážení,
dne 14.3.2016 jsem si chtěl dobít výši kreditů u telefonu č.737035554 a č.732382648 každý o 200,-Kč, ale omylem jsem v elektronickém bankov-nictví zadal jiný příkaz platby a dané platby odešly na Vaše faktura- ční oddělení účet 144071/0300.
Moje banka(0300) mi sdělila, že sama nemůže provést navrácení peněz zpět, ale pokud se ve Vaší účtárně nenajde účet kam došlou platbu přiřadit, tak ji sami pošlete zpět na původní(odesílateský) účet, ale dosud, to je za 4 měsíce, nic nedošlo.
Proto Vás žádám o prověření této záležitosti a vrácení obou částek (2x200,- Kč) na můj účet nebo dobití obou telefonů o 200,- Kč.
V každém případě mi prosím sdělte na uvedené telefonní číslo Vaše vyjádření.
Děkuji za ochotu
Milan Prudký
vrácení obou částek (2x200,- Kč) na můj účet nebo dobití obou telefonů o 200,- Kč.
V každém případě mi prosím sdělte na tel.č. 737035554 Vaše vyjádření
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit provedenou platbu na účet společnosti, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.
Dobré odpoledne, pane Prudký,
zmíněný účet nepoužíváme pro příjem plateb od zákazníků.
Abychom mohli situaci řešit a platby dohledat, pošlete nám prosím výpis z účtu, kde budou platby vidět, a to přes kontaktní formulář v Centru péče: https://dotazy.vodafone.cz/app/ask_form.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den,pane Ullmanne,
vzhledem k tomu, že se s Vámi nemohu spojit přes kontaktní formulář, tak volím tuto cestu. Ve výpisu z banky za březen mi přišly tyto položky:
14.3.2016 "Platba služeb mobilního operátora" č.úč.144071/0300 M-Platba PS
VS 737035554 č.transakce 7115393195 částka 200,-Kč, a to samé
VS 732382648 č.transakce 7115393218 částka 200,-Kč.
Další platby již neodešly, tak se Vám moc omlouvám za vzniklý rozruch a považujte celou záležitost za uzavřenou.
Váš zákazník M.Prudký
Hezký den, pane Prudký,
ověřoval jsem situaci a pro dohledání bychom opravdu potřebovali výpis z účtu.
Jestli to je ještě aktuální, formulář na https://dotazy.vodafone.cz/app/ask_form využít můžete - pokud neznáte heslo k číslu, nevyplňujte ho, i tak vám půjde odeslat.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Omlouvám se Vám moc za vzniklý rozruch a považujte celou záležitost za uzavřenou.
Váš zákazník M.Prudký
Hezký den, pane Prudký,
rozumím, děkuji za informaci a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení: