Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#11812Chybně zaslané dobití kreditu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2016, před 8 lety

Milan Prudký

Znění stížnosti

Vážení,
dne 14.3.2016 jsem si chtěl dobít výši kreditů u telefonu č.737035554 a č.732382648 každý o 200,-Kč, ale omylem jsem v elektronickém bankov-nictví zadal jiný příkaz platby a dané platby odešly na Vaše faktura- ční oddělení účet 144071/0300.
Moje banka(0300) mi sdělila, že sama nemůže provést navrácení peněz zpět, ale pokud se ve Vaší účtárně nenajde účet kam došlou platbu přiřadit, tak ji sami pošlete zpět na původní(odesílateský) účet, ale dosud, to je za 4 měsíce, nic nedošlo.
Proto Vás žádám o prověření této záležitosti a vrácení obou částek (2x200,- Kč) na můj účet nebo dobití obou telefonů o 200,- Kč.
V každém případě mi prosím sdělte na uvedené telefonní číslo Vaše vyjádření.
Děkuji za ochotu
Milan Prudký


Požadované řešení

vrácení obou částek (2x200,- Kč) na můj účet nebo dobití obou telefonů o 200,- Kč.
V každém případě mi prosím sdělte na tel.č. 737035554 Vaše vyjádření


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2016 14:20, před 8 lety

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit provedenou platbu na účet společnosti, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2016 15:49, před 8 lety

Dobré odpoledne, pane Prudký,

zmíněný účet nepoužíváme pro příjem plateb od zákazníků.

Abychom mohli situaci řešit a platby dohledat, pošlete nám prosím výpis z účtu, kde budou platby vidět, a to přes kontaktní formulář v Centru péče: https://dotazy.vodafone.cz/app/ask_form.

Děkuji a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2016 09:47, před 8 lety


Milan Prudký

Dobrý den,pane Ullmanne,
vzhledem k tomu, že se s Vámi nemohu spojit přes kontaktní formulář, tak volím tuto cestu. Ve výpisu z banky za březen mi přišly tyto položky:
14.3.2016 "Platba služeb mobilního operátora" č.úč.144071/0300 M-Platba PS
VS 737035554 č.transakce 7115393195 částka 200,-Kč, a to samé
VS 732382648 č.transakce 7115393218 částka 200,-Kč.
Další platby již neodešly, tak se Vám moc omlouvám za vzniklý rozruch a považujte celou záležitost za uzavřenou.
Váš zákazník M.Prudký

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2016 10:35, před 8 lety

Hezký den, pane Prudký,

ověřoval jsem situaci a pro dohledání bychom opravdu potřebovali výpis z účtu.

Jestli to je ještě aktuální, formulář na https://dotazy.vodafone.cz/app/ask_form využít můžete - pokud neznáte heslo k číslu, nevyplňujte ho, i tak vám půjde odeslat.

Děkuji a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.8.2016 12:19, před 8 lety


Milan Prudký

Omlouvám se Vám moc za vzniklý rozruch a považujte celou záležitost za uzavřenou.
Váš zákazník M.Prudký

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2016 10:51, před 8 lety

Hezký den, pane Prudký,

rozumím, děkuji za informaci a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.8.2016 12:07, před 8 lety


Milan Prudký

Hodnocení: