Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den jmenuji se Exlerová a dnes mi přišla faktura na 1815kč za žárovky philips 3 ks tyto žárovky mají cenu i s DPH tak 618kč.Žárovky vám dodává eSVĚTLO.cz Sice máte jistě smlouvu se společností LAMA která naslibuje zákazníkům žárovky,ale dáte 200% přirážku když zákazník odstoupí od smlouvy.Takže bych byla velmi ráda kdybyste mi dodaly novou fakturu a to na 618kč a ne na 1815kč.Č.faktury je VH164324.S pozdravem Exlerová a přeji hezký den
1PHILIPS led(40W)E27 2700K,1PHILIPS led (25W) E14 2700K a 1PHILIPS led 9,5W(60W) E27 2700K,3000K.
Prosím o snížení na částku 618kč poněvadž taková je hodnota led žárovek PHILIPS.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy o dodávce energií, ruší se i kupní smlouva, která je na smlouvě o dodávce energií závislá. Spotřebitelka není povinna hradit žádný smluvní poplatek, neboť smlouva, která by tuto povinnost zakládala, již zanikla. Není podstatné, zda je kupní smlouva na žárovky na jiné listině, uzavřená s jiným podnikatelem a třeba i s doložkou o nezávislosti na smlouvě o dodávkách energií, i tak zrušením změny dodavatele se bez dalšího zruší i práva a povinnosti z kupní smlouvy.
Jakmile tedy od smlouvy o energiích spotřebitel odstoupí, dle ustanovení § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se automaticky zruší i smlouva, která je s ní provázaná, tedy smlouva kupní. Obě strany pak mají povinnost vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je povinen vrátit žárovky. Pokud by spotřebitel žárovky již nemohl vrátit v neporušeném stavu, protože je použil, byl by povinen uhradit pouze cenu žárovek, která byla původně sjednána. Tedy původní zvýhodněnou cenu, která je uvedena na smlouvě.
V případě, že by společnost hrozila exekucí na částku za žárovky, platí, že případnou exekuci by musel nařídit soud.
Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitelka muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.