Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11817Velice výhodná investice!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2016, před 8 lety

Petr Hartig

Znění stížnosti

Vážení,
21.01.2014 jsem si na doporučení poradkyně založil-Akciový prémiový vklad-181 RODINA u Investiční společnosti České spořitelny.
Zmíněný vklad měl skončit 3.8.2016.Výnos byl slibován za 2,5 roku 10%.Poradkyně mi však sdělila,že mám počítat spíše s pěti procenty.Vložil jsem tedy do produktu 300 000 KČ,plus 4500 za nákup.Dále používám Servis 24-Česká spořitelna.Prvních půl roku jsem mohl na servisu 24 sledovat nárůst u zmíněné Rodiny 181.Potom mi to z portfolia zmizelo.Po X tel.rozhovorech a mailech s čsas.se mi to konečně znovu na servisu 24 objevilo.Nezdálo se mi to,a hlavně proto že žádný nárůst se nekonal.Zašel jsem na pobočku čsas v liberci Felberově ulici,abych se informoval o průběhu mé investice.(byl jsem tam vícekrát).Odpovědi na mé dotazy byly takové nic neříkající.Dnes už vím,že to byly lži.Chtěl jsem tedy zmiňovanou RODINU zrušit nebo prodat.Ovšem to bych byl sankciován,a to pěti procenty z částky.V mém případě by to bylo 15000 KČ.
Pochopil jsem že se jedná o *krach*produktu,možná i podvod,a nebo o velmi špatné investici pracovníků (investorů)čsas.
Dne 3.8.16 onen "velmi výhodný" produkt skončil.Na můj účet mi přišla výplata.Ta činila 303 232 KČ.Tedy o 1268 KČ méně než byl můj počáteční vklad.
Ještě bych dovedl v uvozovkách pochopit,že i když měl zmiňovaný produkt rizikovou váhu pouze 1 stupeň,tak může dojít ke *krachu*, a to vinou toho kdo špatně investoval,v tomto případě zaměstnanec čsas s určitě nemalým platem.
Ale co mě hlavně zaráží je sankce 5%,když bych chtěl odejít z Produktu,Fondu atd.který je k ničemu a krachuje!!! Ptám se jestli by něco podobného bylo možné v Rakousku,kam Erste patří.Poslal jsem dva maily na čsas.s dotazy na vysvětlení.Samozřejmě odpověď veškerá žádná!!! Tak si Česká spořitelna váží klientů!!!
Nevím co mohu od vás na můj Dotaz nebo Stížnost? ,očekávat.Aspoň odpověď.Odpověď kterou jsem očekával od čsas marně.
Aspoň trochu slušnosti od nich,ale to jsem chtěl asi moc!!!
Petr Hartig.
P.S
Dnes 8.8.2016 jsem pobočku Čsas v Liberci ve Felberově ulici navštívil osobně.Na mé dotazy ohledně zmiňovaného Fondu jsem se opět nic nedozvěděl! Pouze,že zmiňovaná poradkyně odešla ze spořitelny,a to na vlastní žádost! Myslím si ale,že byla* odejita.*
Chápu že se mým případem asi nebudete zabývat,ale snad by to mohl být námět aby jste se zaměřili na praktiky České spořitelny a.s, a jejich "vstřícnost"ke klientům. Nevím kolik lidí v naší republice dopadlo stejně jako já.Určitě jsem nebyl jediný,kdo si zmiňovaný Fond založil!
Děkuji za odpověď.
Petr Hartig.


Produkt

Akciový prémiový vklad-181 RODINA u Investiční společnosti České spořitelny.


Požadované řešení

Odpověď na mé dotazy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2016 12:42, před 8 lety

Společnost má povinnost informovat spotřebitele o možných rizicích, která mohou být spojena s požadovanou investiční službou nebo investičním nástrojem, a o možných zajištěních proti nim. Tato informace musí být spotřebiteli poskytnuta v listinné podobě nebo na jakémkoli nosiči informací, který umožňuje spotřebiteli uchování těchto informací tak, aby mohly být využívány po dobu přiměřenou jejich účelu, a který umožňuje jejich reprodukci v nezměněné podobě, a to pouze pokud je jejich poskytnutí na tomto nosiči informací přiměřené praxi, kterou mezi sebou společnost a spotřebitel zavedli nebo se rozhodli zavést. V případě, že jsou tyto informace poskytovány na internetových stránkách, je podmínka přiměřené praxe splněna, zejména tehdy, pokud spotřebitel může tyto informace získat na internetových stránkách, a s jejich poskytnutím na takovém nosiči informací udělil spotřebitel souhlas.

Nesouhlasí-li spotřebiteli s postupem společnosti, má možnost obrátit se na finančního arbitra, který rozhoduje spory mezi spotřebitelem a osobou obhospodařující nebo provádějící administraci fondu kolektivního investování nebo nabízející investice do fondu kolektivního investování nebo srovnatelného zahraničního investičního fondu při obhospodařování nebo provádění administrace fondu kolektivního investování nebo nabízení investic do fondu kolektivního investování nebo srovnatelného zahraničního investičního fondu. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html.

Dohled nad dodržováním práv a povinností na kapitálovém trhu vykonává Česká národní banka. Spotřebitel může podat podnět také tomuto úřadu.

Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.

Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce
v internetovém bankovnictví

Pokud s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat tým Ombudsmana:
emailem: ombudsman@csas.cz
písemně: Tým Ombudsmana FSČS, Olbrachtova 1629/62, 140 00 Praha
telefonicky: 956 717 718 (Po-Pá, 8,30-17,00)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.