Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
jmenuji se Jakub Giertli a jsem klientem Vodafonu. Přes Vodafone eshop jsem si zakoupil mobil Sony Xperia M4 Aqua Silver + Tarif na 2 roky. Tarif se mi aktivoval bez problémů a jsem sním spokojený, do 3 dnů mi kuriir doručil mobil který jsem si pořídil s tarifem a těšil jsem se z něho 5 dní, než nastaly komplikace. Nejdříve mi moji blízký počas tel. hovoru několikrát řekli že mi špatně rozumějí a že mě ve špatně kvalitě slyší, nedával jsem tomu takovou pozornost spíše jsem si říkal že mají starý a opotřebování mobili. 7-8 den po doručení jse mi po spuštění aplikace fotoaparát zjevovala chyba která mi opakovala že aplikace Fotoaparát je používána jinou aplikací kterou mám ukončit a zkusit znova. To coto chtělo jsem udělal. Veškeré aplikace vázané na fotoaparát jsem ukončil a zkusil to znova. Bohužel ta samá Chyba. Volal jsem na Podporu Sony kde mi milá paní řekla že to mám napíchnout na počítač a udělat opravu softwaru přes program Sony Companion. Kde sem udělal opravu softwaru. Bohužel mi to nepomohlo. Chyba se ukazovala znovu a znovu. 13 den jsem šel na Vodafone pobočku kde mi mobil zkontrolovali přes různá nastavení v telefonu,ale jako kdyby mobil osvitilo a kamera fungovala. Po 40 minutách opět nefungovala kamera. Dnes 8.8.2016 jsem telefon dal na reklamaci a jsem zvědav co se mi vrátí zpátky. Mám strach že po zásahu v servisu se mobil vrátí funkční ale nebude vodotěsný,a že dostanu do ruky šunt co budu muset splácet 2 roky a bude mi k ničemu.
Tímto chci upozornit na to že i drahé věci jsou vadné. Nechci nikoho odrazovat,ani dělat špatnou reklamu,ale jenom upozornit ze své ZKUŠENOSTI na špatnou koupi.
Děkuji
Jakub Giertli
Mobil Sony Xperia M4 Aqua Silver k tarifu na splátky.
Rád bych dostal nový kus uvedeného telefonu.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.
Dobrý večer, pane Giertli,
máte bohužel pravdu, ani u nového telefonu nelze vyloučit, že se projeví nějaká závada. Je mi líto, že se vám to stalo a musíte teď čekat na opravu.
Po návratu ze servisu musí být telefon samozřejmě dál v pořádku, tedy i voděodolný, jak to stanovuje výrobce. S ohledem na aktuální právní úpravu máte primárně právo na opravu telefonu. Nemůžu vám tedy slíbit, že dojde k výměně telefonu, i když i to je jedno z možných řešení reklamace. Záležet bude na posouzení autorizovaného servisu.
Přeji vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den, 18.8.2016 jsem převzal MT na pobočce Vodafonu.
Dnes 27.8.2016 mobil projevuje tu samou chybu kterou sem reklamoval.
Nemám co na to říct.
Znovu budu žádat reklamaci.
Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Hezký den, pane Giertli,
tak to mě mrzí. Pokud se závada opakuje, pak určitě doporučuji telefon opět předat do reklamace přes některou z našich prodejen. Kolegové telefon pošlou do servisu na kontrolu a opravu.
Přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.