Společnost


Flare trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11823Nevrácené poštovné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2016, před 8 lety

Martin Kocourek

Znění stížnosti

Koupil jsem nabíječku baterií, zjistil jsem že nefunguje. Obyčejnou zkoušečkou jsem zkusil zdali jde proud z adaptéru, ta ukázala, že ano. Po telefonické domluvě jsem zaslal pouze nabíječku bez adaptéru. Firma poslala zpět s tím, že nabíječka je funkční. Poslal jsem tedy další balík s adaptérem a připsal dopis, že by bylo fajn podělit se o poštovné. Tedy já zaplatím jedno a oni druhé. Přišel balík s funkčním adaptérem a už jsem se nedočkal žádné odpovědi.


Produkt

Camelion BC-0907 BULK - rychlonabíječka s LCD - (bez blistru)


Požadované řešení

Zaplatit firmou poštovné, které jsem uhradil ze svého, jelikož zboží nebylo řádně otestováno a firma není ochotna komunikovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2016 07:44, před 8 lety

Pokud spotřebitel reklamuje zboží, má právo na proplacení vzniklých nákladů, za předpokladu, že byla reklamace uznána. Toto právo vychází z ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud tedy bude spotřebitel zboží oprávněně reklamovat (reklamace bude uznaná), má právo žádat po prodávajícím účelně vynaložené náklady. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Účelně vynaložené náklady je nutné chápat jako ty nejmenší nutné s přihlédnutím k vzdálenosti pobočky, objemnosti zboží a možnosti náklady snížit. Výši nákladů je třeba prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2016 11:27, před 8 lety

Vážený pane Kocourku,
stačilo by napsat mail, že máte tento problém a mohlo to být už dávno vyřešené. Pošlete číslo účtu a částku za poštovné na e-mail info@digimobi.cz. V reklamačních dokumentech jsem našel pouze Váš dopis z prvního balíčku.

S pozdravem
František Ryzý
Flare trade s.r.o.
e-mail: info@digimobi.cz
lel.: +420 732 888 858

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2016 15:12, před 8 lety


Martin Kocourek

Cituji sám sebe : "Poslal jsem tedy další balík s adaptérem a připsal dopis, že by bylo fajn podělit se o poštovné. Tedy já zaplatím jedno a oni druhé. Přišel balík s funkčním adaptérem a už jsem se nedočkal žádné odpovědi." Z toho je patrné, že jsem firmu kontaktoval

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 10:38, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.