Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vloni (podzim 2015) jsem si přes slevyzhor.cz koupila voucher na ubytování, který má platnost do 31.12.2016. Když jsem si chtěla v půlce letošního června voucher vybrat, z hotelu mi napsali, že mají do konce roku plno. Provozovatel Slevy z Hor nabízí buď prodloužení platnosti voucheru do 2017, což ale nechci, vzhledem k obrovskému množství nových prodaných nabídek, nebosi vybrat jinou nabídku. Žádná se mi však nelíbí, nevyhovuje jak místo, tak nabízené služby. Navíc pokud by byla levnější, nevrátí mi rozdíl. Na moji námitku, že jsem si zaplatila něco s přesnými službami a zbývalo půl roku na vybrání, nyní nemám možnost si to vybrat a chci vrátit peníze, odpověděli, že na vrácení jsem měla 14 dní po koupení voucheru a nyní to nelze. Prosím, jak postupovat? Nedokážu se s nimi domluvit na kompenzaci nebo na vrácení peněz, přestože si myslím, že na to mám nárok. Navíc mi nepřijde úplně fér, že hotel nabízí vouchery, které pak nedokáže naplnit, a to upozorňuji, že jsem se snažila udělat rezervaci již v červnu, tedy půl roku před uplynutím doby platnosti. Děkuji za pomoc
Voucher - wellness pobyt
Nabízeli náhradní řešení, ale to vzhledem k tomu, že nebylo v takové kvalitě, jako jsem si zaplatila, tak jsem odmítla.
Ideální by bylo, aby mi vrátili peníze, když nedokážou naplnit předmět objednávky ani poskytnout náhradní řešení, které však odpovídá objednávce.
|
Tweet |
V daném případě záleží na znění obchodních podmínek poskytovatele voucheru nebo samotných podmínek uvedených na voucheru. Obchodní podmínky slevového portálu uvedené na http://www.slevyzhor.cz/obchodni-podminky/ stanoví v bodě III. Podmínky použití voucheru: Podmínky (např. doba platnosti), za kterých může být voucher použit, jsou uvedeny přímo na něm či byly uvedeny v nabídce zboží či služby v odstavci "Sleva v bodech" a Klient se zavazuje k jejich dodržení.
V případě, že je pobyt zakoupen přes slevový portál, je zásadní, kdo byl prodejcem a zda slevový portál nebyl pouze zprostředkovatelem. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok (nárok na plnění v souladu s objednávkou, popř. nárok na vrácení peněz) vymáhat po obchodníkovi poskytujícím ubytování za předpokladu, že spotřebitelka postupovala při rezervaci pobytu v souladu s podmínkami uvedenými na voucheru, popř. podmínkami uvedenými v obchodních podmínkách, se kterými při objednání voucheru vyjádřila souhlas.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.