Společnost


InterStore Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1183Nedodání srozumitelného českého nebo slovenského návodu k dodanému zboží (Sangean ATS-909 X black.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Jiří Karásek

Znění stížnosti

Na internetu jsem si vyhledal levného dodavatele přenosného rozhlasového přijímače Sangean ATS-909 X v černé barvě v ceně 4537,-Kč,po kterém jsem již delší dobu toužil.Objednal jsem si tento přijímač na dobírku přes službu ULOŽENKA.cz.Dne6.9.2013 jsem dodané zboží na provozovně ULOŽENKY.cz v Ostravě-Mariánských Horách a Hulvákách,ul.28.řijna 1422/299,email:ostrava@ulozenka.cz,tel.:+420774407018 zaplatil a vyzvedl.Doma jsem toto zboží vybalil a marně jsem však hledal k tomuto zboží český návod.Přibalen je návod v GB,F,E,NL a D.Napsal jsem proto obratem email dodavateli jestli nezapoměli český nebo slovenský návod nedopatřením přibalit.Do dnešního dne jsem však neobdržel odpověď.Zjistil jsem si na dodavatele(zboží zabalil:Červenka Maroš)tel.č.+421235353535 kl.181 a zavolal mu.Již jejich operátorka(jméno si bohužel nepamatuji)mi sdělila,že české návody nepřibalují a zasílají zboží tak jak je.
Nevím dál co bych měl ještě podniknout,nechce se mi zbytečně vyhazovat peníze za soudy,proto se obracím na Vás s důvěrou v kladné vyřízení této nepříjemné záležitosti.

S pozdravem Jiří Karásek,Provaznická 1531/11,700 30 Ostrava-Hrabůvka,tel.:737889962


Produkt

Přenosný vícerozsahový světový rozhlasový přijímač ATS-909 X,FM-RDS(RBDS) /MW/LW/SW,PLL Synthesized Receiver.Výrobní č.26006480/2012/06.


Požadované řešení

Požaduji českému člověku srozumitelný a jasný návod k používání tohoto přijímače.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 14:36, před 11 lety

Podle § 11 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen zajistit, aby informace týkající se výrobku v přiloženém písemném návodu byly poskytnuty v českém jazyce. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, která může prodejci udělit pokutu, ale nemá pravomoc vstupovat do soukromoprávních vztahů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 11:17, před 10 lety

Společnost InterStore Group s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.