Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#11832Nesdělení, kdy končí smlouva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2016, před 8 lety

Radim Chlud

Znění stížnosti

Dnes 9,8,2016 jsem v 14:37 volal na infolinku 844 445 566,kde jsem se chtel informovat na to kdy nam končí smlouva na plyn i elektriku ,ale paní operátorka nic nezdělila navíc nesouhlasila s tím že si ji nahrávám taky a nic mě tedy neřekla,pokud by mě smlouva končila tak nevím kdy.Ještě napsali,že Right Power a.s koupila bohemia energy ke které mám avezi a nechci u této firmy zustávat.Děkuji za pomoc a o odpověd.

Radim Chlud


Požadované řešení

Nejlepší by byla okamžitá výpověd od dodavatele Bohemia energy bez sankce,ale to asi pujde až zjistím datum kdy končí smlouva a budu moc dát výpověd podle data ve smlouvě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2016 09:48, před 8 lety

Dodavatel energie má povinnost poskytnout spotřebiteli tyto informace dle ustanovení § 30 odst. 2 písm. n) zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, u elektřiny a dle ustanovení § 61 odst. 2 písm. p) téhož zákona týkající se plynu. Tyto informace je dodavatel energie povinen poskytnout při provádění úkonů nezbytných k uskutečnění volby nebo změny dodavatele. Pokud tedy zákazník společnosti chce uskutečnit změnu dodavatele a tyto informace potřebuje, je dle výše zmíněných ustanovení dodavatel energií povinen tyto informace sdělit. Přičemž zákon nerozlišuje, zda se jedná o zákazníka - spotřebitele či nikoliv. Pokud tyto informace dodavatel neposkytne, dopouští se správního deliktu a může mu Energetický regulační úřad udělit pokutu.

Z tohoto důvodu je tedy možné poslat podnět Energetickému regulačnímu úřadu, aby se jednáním této společnosti zabýval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2016 13:44, před 8 lety

Dobrý den, pane Chlude,

ráda bych v první řadě pouze upřesnila, že výše uvedené ustanovení Energetického zákona se týká pouze doručené výpovědi (tedy ukončení Smlouvy na dobu určitou), nikoliv nesouhlasu s prodloužením Smlouvy nebo jiného typu ukončení sjednané Smlouvy.

Naše společnost neporušuje uvedené ustanovení a je velmi zavádějící uvádět, že se společnost BEE dopouští jakéhokoliv správního deliktu. Tímto tvrzením může dojít k poškození dodavatele.

Ačkoliv výše uvedené ustanovení uvádí, že povinnost sdělovat termíny ukončení se týká pouze Smlouvy, která byla sjednána na dobu neurčitou, naše společnost informuje všechny zákazníky, kteří požádají o ukončení sjednané Smlouvy, o přesném termínu ukončení písemně společně s potvrzením o ukončení sjednané Smlouvy.

V případě, že si přejete smluvní vztah se společností RPE ukončit, je zapotřebí doručit písemný požadavek a následně bude smluvní vztah ukončen k datu výročí sjednané Smlouvy.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2016 15:44, před 8 lety


Radim Chlud

Můžete sem dát rozhovor s vaší operátorkou z onoho dne? Z toho rozhovoru jasně vyznívá, že informací kdy končí smlouva mě neřekne a ještě se strašně divila, že si hovor taky nahrávám a nechtěla se se mnou dále bavit, i když já si hovory můžu narozdil od vás nahrávat a nemusím o tom nikoho informovat. S vaší firmou nejdu spokojený a nikdy nebudu, tudíž okamžitě jak budu moc bezsankčně odejít, tak odejdu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2016 09:20, před 8 lety

Dobrý den, pane Chlude,

mám zprávu od společnosti BEE, že byl Váš požadavek vyřešen prostřednictvím telefonického kontaktu, prosím o potvrzení, že máte k dispozici již všechny požadované informace.

V případě dalších požadavků se na mě neváhejte znovu obrátit.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
BEE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.9.2016 16:35, před 8 lety


Radim Chlud

Yes,po třech telefonátech a diskuzích na facebooku jste konečně odpověděli.Užasná komunikace,a už se těším na ukončení spolupráce s vaší jakože firmou.
Radim Chlud

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2016 10:16, před 8 lety

Dobrý den, pane Chlude,

děkuji za zpětnou vazbu, prosím o uzavření tohoto požadavku.

Děkuji.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
BEE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.10.2016 11:58, před 8 lety


Radim Chlud

Hodnocení: