Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#11833Slaný Ouvalova ul. - nejhorší Kaufland v ČR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2016, před 8 lety

Petr Šimek

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem poprvé v životě navštívil Kaufland ve Slaném. Děsný zážitek!!!
To co je na akčních letácích ve Slaném polovina zboží není a to jsem tam byl dopoledne. V cenovkách a označení zboží v regálech se vyzná asi jenom bůh.
Při požadavku u pultu se sýrem jsem si nechal zavolat manažerku prodejny, která mi řekla, že tady klidně nemusím chodit, když prý tu jsem poprvé a oznámil jsem jim, že tady pošlu ČOI.
Ohledně toho sýra, požadoval jsem 20 dkg uzeného v akci za 99,-Kč. ale plátky a ne celý mohutný kus, kterých byl naplněn celý chladicí box, a to pouze veliké gramáže cca 300-400gr.
Obsluha mi sdělila, že uzený sýr na krájení nemá, tak proč zaplnili celý box, proč nemysleli na to, že lidé požadují tak-též plátkovaný sýr.
V uličkách stály palety plné zboží, ale v uzavřených kartonech.
Hledal jsem akční Palmex gel, bohužel v akčním čele se nacházel pouze prací prášek.
Naštěstí jsem si vedle palet se psím žrádlem všimnul pootevřené krabice, hurá byl tam prací gel. Ale myslím si, že spousta lidí uzavřené krabice sama sobě neotevře, a raději odejde s nepořízenou někam jinam.
Já si taky raději zajedu někam jinam, třeba do Penny, raději si připlatím nějakou korunu navíc - zdraví a nervy mám jen jedny a žádný Kaufland - Slaný mě o ně nepřipraví.
Asi je vše v manažerce a jejich ovečkách, které jaksi kašlou na práci.
S pozdravem Petr Šimek.


Požadované řešení

Lepší jednání se zakazníkem ze strany manažérky a obsluhy pultu se sýry.
Akční zboží po celou dobu trvání akce, a ne pouze první den a dále srávně umísťovat cenovky, pokud je zboží na paletách, aby člověk nemusel běhat po obchodě a zjišťovat cenu.
Nechybělo by ověření ceny přímo na prodejně.Snímač kódu s ukazatelem ceny, jako je to v jiných supermarketech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2016 09:36, před 8 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 12 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, by měly směřovat přímo k vedení uvedené provozovny s návrhem na zlepšení zákaznických služeb. Společnost by totiž měla mít zvýšený zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojení s poskytovanými službami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2016 11:23, před 8 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2016 13:07, před 8 lety


Petr Šimek

"Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s."

Snažím se na uvedený kontaktní telefon dovolat, bohužel pokaždé mi hraje hudba a nakonec se hovor ukončí, že vypršela doba čekaní.
Zkuste mně kontaktovat Vy na mém tel. č. 774 62 79 06 Petr Šimek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2017 11:28, před 8 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.