Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Penny se zachovala nesmírně hanebně.Vyhlásila akci "Celé Česko peče v nejlepší formě Fontignac", kdy se sbíraly za zakoupené zboží body v době od 31.3.2016 do 27.7.2016, ty se vylepovaly do karet a do 3.8.2016 bylo možno za určitý počet bodů získat se slevou nabízené zboží firmy Fontignac. Je pravda, že bylo uvedeno, že toto je možné do vyprodání zásob. Opět-jaká zlovolná henebnost. Tato odpuzující větička umožnila jediné- mít zásoby nepatrné, ty vydat a tisíce oklamaných poctivých sběratelů má smůlu-již nic není. Také já-sbíral a vylepoval jako hlupák body a když jsem si šel koupit ráno 3.8.2016 zapékací misky proti bodům, bylo mi řečeno v Penny na Opatovské v Jižním Městě- "Jó, milý pane, nic nemáme, už před týdnem všechno skončilo a asi všude, ONI to o týden posunuli.." Vážil jsem si Penny a to jsem neměl. Oni falešně nalákají a bezostyšně podvedou. Hnus! Děkuji za pochopení Ing.Miroslav Komárek
2 dílná sada zapékacích misek Fontignac
Chci jediné- koupit si v Penny za 10 bodů (mám jich 13) uvedené misky za 89.90 Kč, jak sliboval leták, respektive vylepovací karta.
|
Tweet |
V tomto případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.