Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11834Podvodné chování společnosti zasluhující nejvyšší odsouzení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2016, před 8 lety

Miroslav Komárek

Znění stížnosti

Penny se zachovala nesmírně hanebně.Vyhlásila akci "Celé Česko peče v nejlepší formě Fontignac", kdy se sbíraly za zakoupené zboží body v době od 31.3.2016 do 27.7.2016, ty se vylepovaly do karet a do 3.8.2016 bylo možno za určitý počet bodů získat se slevou nabízené zboží firmy Fontignac. Je pravda, že bylo uvedeno, že toto je možné do vyprodání zásob. Opět-jaká zlovolná henebnost. Tato odpuzující větička umožnila jediné- mít zásoby nepatrné, ty vydat a tisíce oklamaných poctivých sběratelů má smůlu-již nic není. Také já-sbíral a vylepoval jako hlupák body a když jsem si šel koupit ráno 3.8.2016 zapékací misky proti bodům, bylo mi řečeno v Penny na Opatovské v Jižním Městě- "Jó, milý pane, nic nemáme, už před týdnem všechno skončilo a asi všude, ONI to o týden posunuli.." Vážil jsem si Penny a to jsem neměl. Oni falešně nalákají a bezostyšně podvedou. Hnus! Děkuji za pochopení Ing.Miroslav Komárek


Produkt

2 dílná sada zapékacích misek Fontignac


Požadované řešení

Chci jediné- koupit si v Penny za 10 bodů (mám jich 13) uvedené misky za 89.90 Kč, jak sliboval leták, respektive vylepovací karta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2016 08:58, před 8 lety

V tomto případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 10:41, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.