Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Před 10 měsíci jsem si koupil sluchátka za 1700kč.. po asi 4 měsících se mi pokazil kabel (hráli pouze v některých polohách), ale jelikož jde o sluchátka m6 pro, tak jsem si kabel vyměnil za druhý který byl součástí balení.. bohužel.. před měsícem se stalo to stejné i s tím druhým kabelem.. tak jsem to všechno sbalil a poslal na reklamaci. Za tři dny mi to přišlo zpět stím, že to tam můžu znovu poslat a za 800kč mi to opraví.. Důvod neuznání reklamace - viditelné poškození.. Koukal jsem se na ty kabely 100x a žádné poškození nemají.. Koupil jsem si teda další sluchátka.. znovu u Alzy.. po 3 týdnech se snimi stalo to stejné.. jde o GX ZabiusM.. na reklamaci jsem to už neposlal protože bych platil dopravu a stejně by mě stejným způsobem poslali do háje..
Meelectronics M6 Pro SET000256084, GX ZabiusM WP150XD00522
Řekl bych že reklamaci neuznali bezdůvodně a měli by mi buď poslat nové sluchátka nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí.
Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený pane Hrůzo,
velmi se omlouvám za pozdější reakci. Prověřovala jsem Vaši reklamaci a vyjádření autorizovaného servisního střediska. To analýzou přístroje dospělo ke stanovisku, že uvedené poškození vzniklo mechanicky.
Velmi mě mrzí, že nemohu v případě Vaší reklamace poskytnout příznivější závěr, než již přineslo vyjádření autorizovaného servisního střediska. Jako možnost v tomto případě vidím shodně s pracovníky portálu dTest obrátit se s protokolem z reklamace na soudního znalce.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.