Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Kauflnad Havířov u Autobusového nádraží 9.8.2016
Již podruhé jsem během nakupování zažila nepříjemnost v podobě psa u regálů s pečivem. Poprvé jsme upozornili manažera prodejny, který slíbil nápravu a dnes jsem šla informovat pracovnici informací, že má na prodejné psa, poměrně chlupatého a bez náhubku, kterého měl jeden pán na rukou a dostalo se mi odpovědi, že pracovnice neví co s tím má dělat. No nezlobte se na mě, ale pes nemá v obchodě a co hůř u nebaleného pečiva co dělat.
Pes do obchodu nepatří!!!
Pověřit nějakého pracovníka odpovědností za tuto situaci na kterého je možné se obrátit a oprvdu učiní nápravu ihned když je pes na prodejně.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji všem zúčastněným stranám za vstřícnost. Zástupci Kauflandu mi poslali email s politováním situace s příslibem okamžitého napravení situace, čehož jsem přímo následně svědkem, kdy opět zákazník se psem na rukou procházel skrz obchod, ale tentokrát již byl ihned upozorněn a vyveden. Věřím tedy, že snaha o nápravu je maximální a opravdu se společnost zabývá stížnostmia náměty zákazníků. Všem tedy ještě jednou děkuji a přeji mnoho úspěchů do dalších let.