Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#11836Pes na prodejně u pečiva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2016, před 8 lety

Radka Olivová

Znění stížnosti

Kauflnad Havířov u Autobusového nádraží 9.8.2016

Již podruhé jsem během nakupování zažila nepříjemnost v podobě psa u regálů s pečivem. Poprvé jsme upozornili manažera prodejny, který slíbil nápravu a dnes jsem šla informovat pracovnici informací, že má na prodejné psa, poměrně chlupatého a bez náhubku, kterého měl jeden pán na rukou a dostalo se mi odpovědi, že pracovnice neví co s tím má dělat. No nezlobte se na mě, ale pes nemá v obchodě a co hůř u nebaleného pečiva co dělat.


Produkt

Pes do obchodu nepatří!!!


Požadované řešení

Pověřit nějakého pracovníka odpovědností za tuto situaci na kterého je možné se obrátit a oprvdu učiní nápravu ihned když je pes na prodejně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2016 08:49, před 8 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2016 10:44, před 8 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 14:52, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.9.2016 23:47, před 8 lety


Radka Olivová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji všem zúčastněným stranám za vstřícnost. Zástupci Kauflandu mi poslali email s politováním situace s příslibem okamžitého napravení situace, čehož jsem přímo následně svědkem, kdy opět zákazník se psem na rukou procházel skrz obchod, ale tentokrát již byl ihned upozorněn a vyveden. Věřím tedy, že snaha o nápravu je maximální a opravdu se společnost zabývá stížnostmia náměty zákazníků. Všem tedy ještě jednou děkuji a přeji mnoho úspěchů do dalších let.