Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tablet PRESTIGIO MultiPad PMT5777, 7",16GB, Android, černá zakoupeno 12. 12. 2014 fungoval krásně až po několika měsícíh dne 15. 9. 2015 reklamace. Tablet se zapíná do Factore mode..Reklamace byla uznána a vydrželo to do 8. 10. 2015 a zase Factory mode a reklamace zase jen přehrál czc soft a jede se dál od té doby již reklamace nejsou uznávany....4. 8. 2016 reklamace neunána z duvodu: Vyjádření technika:
Reklamace neuznána z důvodu mechanického poškození . Opra
ve je možná pouze placená nerentabilní.
V czc pracujou asi lidé kteří neumějí nic já reklamau softwarovou chybu FACTORE MODE a né že je table mechanicky poškozen !!!Tablet lze normálně zapnout ale jen do FACTORE mode!!nikoli do normální modu aby se dalo s tabletem pracovat!!
A perlička na závěr czc mi ztratil gumovou krytku co zakrývá simku a micro kartu. Momentálně čekám na posudek od soudního znalce protže Prestigio má softwárové chyby...
PMT5777_3G_D_BK Tablet PRESTIGIO MultiPad PMT5777, 7",16GB, Android , černá
Oprava, výměna nebo vrácení peněz ale to czc nechce slyšet...Factore mode je prodel mě softwarová chyba a né mechanicky poškozeníí..
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Michálek.
Prosím vás o uvedení čísla reklamace, abych mohl vaší stížnost prověřit.
Děkuji.
Michal Stýblo
Reklamace č.: RE16039255
Mechanické poškození nemá s FAKTORE MODE nic společného.
Factore mode je software chyba..
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Dobrý den pane Michálek.
Váš reklamovaný tablet má silně mechanicky poškozenou desku(fotodokumentace byla servisem pořízena a je možné ji na vyžádání zaslat), z tohoto důvodu byla reklamace zamítnuta. Poškození má přímou souvislost s vadou.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den,
tak tomu nerozumím, protože první reklamace byla uznána a nikdo neřekl že byla deska poškozena a czc první reklamaci uznal, takže tu desku zřejmě váě technik poškodil a ještě ztratil víčko na simku a sd kartu..
U CZC nedoporuči nic kupovat protože je to špatná firma a reklamace neuznává a zvádí to u další reklamace na poškozenou desku..fotodokumentaci si nechtě ta není věrohodná mohlo být pořízeno pořízeno při poškození technikem z czc...
Je vidět že neroumíte elektronice a máte se hodně co učit a pokud píšu factore mode a vy neumíte zjistit co to je a vymlouváte se na poškozenou desku tak radši prodávejte něco jiného...
To já vám taky mohu zaslat video že tablet funguje ale zapíná do FACTORE mode a poškozenou deskou to není..je to chybou softwarovou protože to má každý android...mám tu ještě jeden tel s androjdem a ten to má také a reklamace byla uznána u konkurence a telefon vyměněn...
CZC nebrat všechno poškodí ztratí krytku a potom to svedou na poškozenou desku!!CZC NEbrat..
Dobrý den pane Michálek.
Vaše reklamace posuzoval a řešil autorizovaný servis značky Prestigio, tablet tedy nemohl být,jak uvádíte, poškozen technikem CZC.CZ.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
To je váš názor můj názor zní pokud je poškozena deska jak uvádíte a czc první reklamaci uznal a nezmínil se nikdy tím že závada je poškozenou deskou, tak to nevím proč czc první reklampaci uznal i když věděl že je poškozená deska..jhak stále tvrdíte...
Takže autorizovaný servis ztratil lrytku na simku a sd kartu no to je teda servis..
Dobrý den pane Michálek.
V systému jsem našel předešle reklamace ,ale ty byly řešeny před cca rokem, není možné tyto reklamace spojovat.
V reklamačním protokolu máme uvedeno, že jste do reklamace předal pouze tablet. O krytech sim karty a sd karty není nikde nic uvedeno. Prosím vás o informaci, kdy jste tuto skutečnost oznámil kolegům na reklamacích.
Děkuji.
Michal Stýblo
Pokud předávám tablet a prodavač v obchodě ho prohlíží, tak do záznamu napíše že něco chybí ale krytka tam byla tak to nemohl napsat..
nekupujhte si zboží v CZC protože neuznávájí reklamace...
kupujte si zboží třeba jinde okey, planeo, elektrowold, Datard...Tam vám zboří vymění nebo vrátí peníze a nedělají z toho vědu jako CZC....
Nevím proč by zákazník záměrně rozbíjel elektroniku když skoro rok fungovala v pohodě, jen mi není jasné jakto že CZC uznal první reklamaci když je udajně poškozená deska tabletu...když bude poškozená deska tak už první reklamaci neuznám a zákazníkovi to sdělím a né až po třetí stejné reklamaci když má CZC vrtáti peníze!!!
Pokud byla reklamace zamítnuta, má prodávající povinnost spotřebiteli vrátit věc ve stavu, v jakém ji převzal. K prokázání stavu věci před reklamací by mohl posloužit reklamační protokol. Byla-li na věci během reklamačního řízení způsobena škoda, je za ní odpovědný prodávající. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné nebo požádá-li o to spotřebitel, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat. Nebude-li v rámci služby VašeStížnosti.cz dosaženo dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz