Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#11845Psací stůl LADA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2016, před 8 lety

Jan Kaňka

Znění stížnosti

Dobrý den,

před nedávnem jsem přes váš e-shop kupoval nábytek v hodnotě 12 000 Kč včetně psacího stolu LADA. Na sestavování jsme se s manželkou dostali až nyní z důvodu stěhování. Výše zmíněný stůl se nám velmi líbil pro svůj design i rozměry uváděné na webu, avšak jaké bylo naše zjištění, když jsme zjistili, že do šuplíků v něm se (do hloubky) sotva vejde formát A4. V popisku produktu je uváděn "dostatek úložného prostoru", což ovšem není pravda. Vezmeme-li v úvahu, že samotný šuplík měří cca 30 cm a zadní deska stolu je ve své hloubce zapuštěna v necelých 60 cm, v šuplíkovém prostoru vzniká zbytečná, možná 20centimetrová mezera. V porovnání s vaším konkurenčním obchodem Asko, kde jsem si objednal k posteli noční stolky, mne překvapuje, že i ony jsou prostornější než samotné šuplíky psacího stolu ze Sconta. Domnívám se, že u psacího stolu jako je tento se předpokládá odkládání dokumentů ve složkách či deskách, které se bohužel do prostoru téměř nevejdou. Jako zákazník nemohu říci, že bych byl s produktem zcela spokojen, ačkoli je to jediná "vada" na zakoupeném zboží. Přimlouval bych se minimálně o přesnější informovanost tam, kam oči zákazníka e-shopu proniknout nemohou.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem


Mgr. Jan Kaňka


Požadované řešení

Přimlouval bych se minimálně o přesnější informovanost tam, kam oči zákazníka e-shopu proniknout nemohou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2016 14:10, před 8 lety

Při nákupu na dálku sice nemá spotřebitel možnost si věc předem vyzkoušet a reálně prohlédnout, zato ji však může vrátit. To je také důvod, proč ze zákona lze od smluv uzavíraných distančním způsobem odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce do 14 dnů zásadně od uzavření smlouvy, ale například u koupě zboží až od jeho převzetí. V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Pokud však v jejím průběhu dodatečně poskytne poučení, začíná tímto okamžikem běžet nová čtrnáctidenní lhůta.

Pokud by však převzaté zboží, v daném případě psací stůl, nesplňoval zákonem stanovenou jakost při převzetí, pak může spotřebitel takový výrobek reklamovat a požadovat dle § 2169 občanského zákoníku nápravu v rámci odpovědnosti prodávajícího za vady zboží.

Zákonem stanovenou jakostí v době převzetí se rozumí, že věc:
• má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé,
• hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
• je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
• vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2016 13:04, před 8 lety

Dobrý den, na stůl jsem se byl podívat a musím Vám dát za pravdu, že i já bych očekával, že budou zásuvky hluboké stejně jako bočnice stolu. Každopádně informace na webu byly na základě Vašeho upozornění pozměněny a pokud Vám stůl nevyhovuje, mohl jste využít zákonnou možnost odstoupení od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem a od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2016 07:42, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2016 18:09, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.