Společnost


ANTIPO TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11850Nevydání faktury

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2016, před 8 lety

Ludvík Kochaníček

Znění stížnosti

Zakoupil jsem zboží u této společnosti, ale zřejmě dorazilo bez faktury, čehož jsem si nevšiml. Po nějakém čase se u zboží vyskytla závada. Pro vyřízení v záručním servisu vyžadovali doklad o koupi, který jsem samozřejmě postrádal. Elektronická podoba potvrzení a odeslání z obchodu nestačila. Proto jsem firmu ELLAND oslovil s prosbou o zaslání faktury. Bylo mi však sděleno, že téměř 2 roky starou fakturu v systému neevidují a tudíž mi ji nezašlou. Mám tak zboží, které je teoreticky stále v záruce, ale opravit jej nemůžu, protože mi obchod odmítá zaslat kopii faktury.


Produkt

Digitální fotoaparát Panasonic DMC-TZ40


Požadované řešení

Zaslání kopie faktury


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2016 15:00, před 8 lety

Pokud by spotřebitel zboží reklamoval, nepotřebuje nutně pro uplatnění reklamace účtenku nebo fakturu. Stačí prokázat, že u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí. Postačí tedy pokud spotřebitel prokáže, že zboží zakoupil od konkrétního prodávajícího. Jako důkaz může postačit i potvrzení v emailu, že výrobek byl zaplacen a odeslán z obchodu spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 10:44, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.