Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#1185650% sleva - klamavá reklama - Carnis poloměkké kroužky 2kg

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2016, před 8 lety

Petr Šimek

Znění stížnosti

V reklamní akci výprodeje vše za 50 % se uvádí cena 260,- kč za tento produkt a následná sleva na 115 Kč.
Je to klamavá reklama !!!!
Celou dobu tj. asi 2 roky tyto granule nakupuji v Mounfieldu za 130,- Kč za balení 2kg. Nikdy nestály 260,- Kč. Za tu cenu by asi byly ze 100% masa a ne pouze 14 % masa. Dokonce jedenkrát byly za zavádějící cenu 90Kč za 2 kg těchto granulí. Pokud mají akci vše za 50 %, tak by cena měla být 65,-Kč ze 130.


Produkt

Carnis poloměkké kroužky s hovězím a mrkví.


Požadované řešení

Je nutné upravit prodejní cenu v této akční nabídce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2016 14:20, před 8 lety

Bezdůvodné vyvolání dojmu snížení ceny zboží ("vše za 50 %"), je protiprávní obchodní praktikou, pokud tato reklama neodpovídá skutečnosti. Zjištěné klamání spotřebitele o ceně prodávaných výrobků dle § 12 odst.2 písmeno d) je správním deliktem dle zákona o ochraně spotřebitele, za který může být ve správním řízení udělena dozorovým orgánem pokuta. Informace o ceně totiž nesmí vzbuzovat zdání, že cena byla snížena, i když tomu tak není.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 14:32, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.