Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 08.08.2016.při nástupu do letadla QS2225 KVA-BRQ-OSR z Kavala na můj dotaz na denní tisk,mi bylo sděleno,že už není.Toto ale bylalež nehorázná,jelikož při mezipřistání v Brně při otevření boxu na příruční zavazadla jsem viděl, nejen já,mám na to svědky,že noviny tam jsou.Na opětovný dotaz mi bylo řečeno,že je to pro jiné klienty.Po nás letěla Praha.Jak si to mám vysvětlit,že klienti Brna a Ostravy nejsou lidé?Asi po 1. hodině letu jsem se zeptal,kde se nacházíme.Pak po dotazu se část cetujících něco dozvěděla,jelikož zvuk v reproduktorech byl slabý a přerušovaný. Byli jsme velice nespokojeni s chováním palubního personálu. Kubíček Milan
Udělejte si pořádek s personálem a nedělejte rozdíly mezi cestujícími z Brna Ostravy a Prahy.
|
Tweet |
Stížnosti směřující primárně vůči konkrétnímu zaměstnanci je nezbytné směřovat přímo vedení společnosti, popřípadě na odpovědné pracovníky podnikatele. Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která bude mít zajisté zájem na vhodném a odpovědném výběru svých zaměstnanců.
Kontakt na zákaznický servis společnosti lze vyhledat na stránkách:
http://www.travelservice.aero/cs/contact_forms/passengers/
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.