Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#11859Neoprávněné zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2016, před 8 lety

Lukáš Oliva

Znění stížnosti

Reklammoval jsem již potřetí mobilní telefon Samsung galaxy S4.
Poslední reklamace byla zamítnuta z důvodu:
Cituji z reklamačního protokolu viz příloha Znalecký posudek:
Zjištěno elektrické poškození systémové desky působením mikrovln vnějšího zdroje elektrické energie.
Vzhledem k tomu že telefon přestal fungovat již 15 min po převzetí z předchozí reklamace je těžko představitelné že by někde mohl být vystaven silnému mikrovlnému poli.
Z toho důvodu jsem si nechal vypracovat znalecký posudek od soudního znalce: Soudní znalec v oboru ekonomika, elektronika, kybernetika IČ: 64232425 Zaměření- Mobilní telefony.
Závěrem znalckého posudku je cituji:
Přístroj nenese viditelné známky poškození, je však zcela nefunkční. Nelze ani nabíjet baterii, jejíž kontakty rovněž nejsou viditelně poškozeny (viz. foto). Závada je v elektronice telefonu. Nezjistil jsem žádné viditelné poškození mikrovnami, jak uádí servis. Pokud by byl telefon vystaven silnému vysokofrekvenčnímu poli(např. v mikrovlné troubě), byl by značně zdevastován. Opotřebení tohoto telefonu odpovídá jeho běžnému používání.
Poté co jsem chtěl odstoupit od kupní smlouvy z důvodu nevyřízení předchozí reklamace mě bylo zděleno že telefon musí znovu odeslat do servisu Britex na další reklamaci a on se musí k tomu vyjádřit.
Mám zato že za reklamaci a její způsob vyřízení zodpovídá Electro World a ne servis Britex. K servisu Britex nemám po této zkušenosti žádnou důvěru a bohužel jsem i velice zklamaný přístupem společnosti Electro World kde jsem do dnešního dne nakupoval téměř veškerou elektroniku.


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2016 14:57, před 8 lety

Bylo-li již o reklamaci rozhodnuto, ale spotřebitel s rozhodnutím prodávajícího nesouhlasí a ani znalecký posudek v jeho prospěch prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Znalecký posudek sám o sobě není závazný, na čí straně leží právo rozhoduje soud. V případě soudního sporu je však znalecký posudek silným a přesvědčivým důkaz, ke kterému soud při svém rozhodování přihlíží (soud je vázán zásadou volného hodnocení důkazů).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2016 08:08, před 8 lety

Dobry den,
touto cestou vyzývame spotrebiteľa p. Lukáša Olivu, aby sa dostavil na ktorúkoľvek predajňu Electro World a predložil vyššie spomínaný znalecký posudok spolu s tovarom, ktorý je predmetom posúdenia a ďalšieho dovybavovania.
Spoločnosť Electro World bude pri dovybavovani pokračovať riadne v súlade s platnou legislatívou. K dnešnému dňu k tejto aktivite zo strany zákazníka nedošlo.

Ďakujem

S pozdravom

Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 11:04, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.8.2016 14:22, před 8 lety


Lukáš Oliva

Dobrý den, dnes jsem se dostavil na prodejnu electroworld v Hradci Králové. Vzhledem k tomu že ze znaleckého posudku jasně vyplývá že zařízení nemohlo být vystaveno působení mikrovln jak uvádí servis Britex. Dále je v posudku uvedeno že telefon nenese žádné známky používání v rozporu s záručními podmínkami a tudíš nebyl důvod k zamítnutí reklamace. Po telefonické konzultaci s Vašimi pracovníky D-Testu jsem zašel na prodejnu a žádal odstoupení od kupní smlouvy pro nedodržení 30dení lhůty na opravu výrobku. Na prodejně mě nebylo vyhověno s tím že oni jsou oprávněni se mnou sepsat pouze reklamaci novou, stará reklamace že je pro ně uzavřena a nehodlají se jí dále zabývat. Dále mě bylo sděleno že na odstoupení právo nevzniká jelikož je podle nich reklamace dávno uzavžená.
Žádám tedy o sdělení zdali mám právo na odstoupení od KS a kam mohu podat stížnost na společnost Electrowrld.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 14:46, před 8 lety

Pokud prodávající nerespektuje závěry znaleckého posudku, bude se muset spotřebitel pro vymožení svého práva obrátit na soud. Jedině soud má pravomoc uložit prodávajícímu povinnost k plnění.

Odstoupil-li (odstoupení je vhodné zaslat písemně - z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu) spotřebitel od smlouvy, ale společnost stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li prodávající plnit ani po zaslání předžalobní výzvy, je vhodné u soudu podat návrh na vydání platebního rozkazu. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3347/navrh-na-vydani-platebniho-rozkazu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2016 16:24, před 8 lety

Dobry den,
potvrdzujeme, že zákazník dnes navštívil predajnu Hradec Králove za účelom dovybavovania.
Zákazník neposkytol súčinnosť a neumožnil predajcovi Electro World vec riadne prevziať spolu so znaleckým posukom, aby mohol riadne posudiť a vybaviť v súlade s legislatívou.
Spotrebiteľ p. Oliva:
- neakceptoval ponuku spisania reklamácie na základe predloženého znaleckého posudku s požiadavkou na odstúpenie od kúpno-predajnej zmluvy z dôvodu kladného posudku
- spotrebiteľ odmietol ponechať na predajni aj tovar a dožadoval sa prijatia len požiadavky na odstúpenie na základe predloženého posudku
- spotrebiteľ následne po vysvetlení zo strany pracovníkov predajne pristúpil na ponechanie dotknutého tovaru na predajni za účelom doriešenia, ale odmietol podpisať a nechať vec na predajni na základe prijatia a zdokladovaním vydania reklamačného protokolu Electro World (ide o povinnost predajcu - vydať doklad o prijatí). Spotrebiteľ navrhoval spísať vlastný protokol, pod ktorý sa predajca nemôže podpísať nakoľko z vyjadrenia zákazníka vyplývalo že nemá záujem o spísanie všetkých nevyhnutných skutočnosti.
- spotrebiteľ z predajne odisiel bez toho aby bol riadne uplatneny narok vyplyvajuci z predlozenia znaleckeho posudku a to nie vinnou predavajuceho ale zákazníka nakoľko to predavajúcemu neumožnil nesúčinnosťou.

Naďalej trva výzva pre zákazníka aby konal v zmysle riadneho uplatnenia:
- odovdanie tovaru a znaleckeho posudku na predajni Electro World

Spoločnosť Electro World je pripravena riadne plniť všetky svoje povinnosti.

dakujem

s pozdravom

Ingrid Weintragerova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 16:45, před 8 lety

Spotřebitel nemá povinnost zboží u prodávajícího znovu reklamovat (takový postup ani nedoporučujeme, neboť spotřebitel rozporuje výsledky již uzavřené reklamace, neuplatňuje znovu své právo z vadného plnění) a zboží u prodávajícího zanechat.

Prodávající může požádat spotřebitele o poskytnutí času na prostudování znaleckého posudku, záleží však pouze na spotřebiteli, zda tak učiní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.8.2016 21:22, před 8 lety


Lukáš Oliva

Spotřebitel:
Lukáš Oliva
Na Studánkách 324
Jaroměř 551 01
774 140 005
oliva.lukas@centrum.cz

Prodávajíci:
ELECTRO WORLD s.r.o.,
Ičo: 26488361
Rudná 12213118, 700 30 Ostrava-
-Zábřeh

Jaroměř, 24. srpna 2016

Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace

Vážení, dne 10. 9.2014 jsem ve vaší provozovně na nadepsané adrese zakoupil mobilní telefon Samsung GT-I9506ZWAETL za cenu 12489,-Kč.. Bohužel se na tomto telefonu vyskytlo několik vad, které jsem u Vás reklamoval, poslední reklamace číslo r000067077 ze dne 11.7.2016 nebyla z Vaší strany uznána. Z toho důvodu jsem si nechal vypracovat znalecký posudek od soudního znalce: Soudní znalec v oboru ekonomika, elektronika, kybernetika IČ: 64232425 Zaměření- Mobilní telefony.
Závěrem znalckého posudku je cituji:
Přístroj nenese viditelné známky poškození, je však zcela nefunkční. Nelze ani nabíjet baterii, jejíž kontakty rovněž nejsou viditelně poškozeny (viz. foto). Závada je v elektronice telefonu. Nezjistil jsem žádné viditelné poškození mikrovnami, jak uádí servis. Pokud by byl telefon vystaven silnému vysokofrekvenčnímu poli(např. v mikrovlné troubě), byl by značně zdevastován. Opotřebení tohoto telefonu odpovídá jeho běžnému používání. Protože jste nesplnili povinnost uloženou vám v § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tím, že jste jako prodávající moji reklamaci včas a řádně nevyřídili, považuje se nedodržení lhůty k vyřízení reklamace za podstatné porušení smlouvy, které mi v souladu s ustanovením § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, zakládá právo od smlouvy odstoupit. Tímto odstupuji od dané kupní smlouvy a žádám vás o vrácení kupní ceny na můj bankovní účet č.78- 8872380297 / 0100 , a to nejpozději do 15 dnů ode dne doručení odstoupení.

Toto odstoupení od KS jsem odeslal podepsané s uvedenými přílohami na adresu
Electro World s.r.o. Chlumecká 1531, 198 19 Praha 9 PSČ 198 19
S pozdravem Lukáš Oliva

Přílohy:
Kopie reklamačního protokolu,
Kopie dokladu o koupi
Kopie znaleckého posudku

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2016 14:22, před 8 lety

Dobry den,
zakaznik p. Oliva bol viacnasobne vyzvany k predlozeniu posudku na predajni Electroworld spolu so samotnym tovarom, ktorý je predmetom dovybavovania.
Do dnesneho dna sa tak nestalo a vto aj napriek opatovnej navsteve zakaznika v predajni Hradec Králove dňa 7.9.2016 a to bez tovaru, s poziadavkou spisania novej reklamacie ako poziadavkou na odstupenie od zmluvy. Vrámci tejto navstevy zakaznik nepredlozil taktiez znalecky posudok.
Spolocnost electroworld trva nadalej na riadnom uplatneni zo strany zakaznika aby dalej mohla konat vo veci.
- odovzdanie tovaru
- riadne spisanie prijatia do reklamacie na zaklade protokolu pre zarucne reklamacie
- predlozenie znaleckeho posudku

dakujem.

s pozdravom

Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 11:30, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2016 13:36, před 8 lety


Lukáš Oliva

Dobrý den, na základě Vaší rady, na stránkách vasestiznosti.cz #11859, jsem dne 25.8.2016 odeslal společnosti Electro World Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace.
Dopis obsahoval odstoupení od KS a Přílohy:
Kopii reklamačního protokolu
Kopii dokladu o koupi
Kopie znaleckého posudku

Kopii tohoto dopisu jsem umístil na Vaše stránky pod moji stížnost #11859.
Číslo pro sledování doporučeného dopisu je RR288874148CZ
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=RR288874148CZ#RR288874148CZ-detail

Společnost Electro World na tento dopis nereagovala žádným způsobem ve stanovené patnáctidenní lhůtě, navíc po mně pořád požadují, abych u nich na pobočce sepsal novou reklamaci -viz komentář na Vašich stránkách ze dne 9.9.2016 14:22.
To však na základě Vaší rady odmítám, protože na to nemají nárok a já chci dořešit poze reklamaci předešlou.
Tímto bych Vás tedy rád poprosil o radu: jak mám nadále postupovat.

Mnohokrát Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 14:10, před 8 lety

Nereaguje-li prodávající na odstoupení od smlouvy, je vhodné mu zaslat předžalobní výzvu. Nebude-li prodávající plnit ani po této výzvě, může spotřebitel podat u soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3347/navrh-na-vydani-platebniho-rozkazu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2016 14:49, před 8 lety

Dobry den,
opatovne vyzyvame zakaznika k riadnemu uplatneniu tj. znalecky posudok je dokument ktorym zakaznik (spotrebitel) vyvracia odborne posudenie predavajuceho a na zaklade jeho predlozenia spolu s tovarom si moze uplatnit opatovne prava vyplyvajuce zo zaruky a predajca ma povinnost postupovat v sulade s legislativou.

nie je mozne zo strany spolocnosti ElectroWorld akceptovat posudok a povazovat ho za dostacujuci nakolko k dnesnemu dnu nebol doruceny predmetny tovar, ktory je povinnostou spotrebitela predlozit k riadnemu uplatneniu spolu s posudkom.

Vyzva spolocnosti EelectroWorld nadalej pretrvava a žiadame spotrbitela o dodanie tovaru vztahujucemu sa k rieseniu sporu.

dakujem.

s pozdravom

Ingrid Weintragarova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2016 17:35, před 8 lety


Lukáš Oliva

Dobrý den,
již několikrát jsem chtěl telefon odevzdat ve vaší společnosti což mě bylo odmítnuto se slovy že telefon přijmete jen s podáním nové reklamace. Což je v rozporu s platnou legislatovou ČR. Z tohoto důvodu jsem Vám odeslal na Vaši adresu doporučený dopis RR288874148CZ 25.8.2016 s odstoupením od kupní smlouvy a znaleckým posudkem. Na který jste v zákonné lhůtě také nereagovaly. Proto jsem celou záležitost předal ČOI.
Načež Vás ČOI kontaktovala a žádalo o vyjádření ke sporu do 15 dnů což se podle mých informací také dodnes nestalo.
ČOI převzala věc do řešení dne 27. září 2016 ve věci sporu o vyřízení reklamace s podnikatelem: Electro World s.r.o., IČ 26488361, kterou evidujeme pod sp. zn.: ČOI 123932/16/O100.
Dále bych Vás chtěl upozornit že jsem si mobilní telefon koupil v české republice proto bych velice ocenil dle platných právních předpisů komunikaci v češtině.
Jsem bohužel velice zklamán z jednání Vaší společnosti která není ochotna dodržovat platné zákony.
Nicméně se Váš ještě jednou ptám zda-li mohu odevzdat mobilní telefon na Vaší pobočce v Hradci králové bez toho abych musel sepisovat novou reklamaci, stačí pouze potvrzení o převzetí .
Pokud mě to konečně umožníte, rád Vám telefon na vaši pobočku doručím.
S pozdravem Lukáš Oliva

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.1.2017 13:12, před 8 lety

Dobry den,

V mene spolocnosti Electroworld potvrdzuje kladne vybavenie zakaznikovej ziadosti k odstupeniu od kupnej zmluvy a to nasledujucim sposobom.
Ziadam p. Olivu o osobne vybavenie na predajni Hradec Kralove, kde je nutne predlozit original povodny predajny doklad k danemu zariadeniu (mobilnemu telefonu) a na tomto zaklade budu zakaznikovi vratene peniaze.

Davam sucasne do povedomia ze tovar bol zakaznikom zakupeny dna 10.9.2014, zarucna doba je predlzena o dni kedy bol tovar v servise vramci uplatnenia zarucnej reklamacie co je v tomto pripade nie tolko aby sme tovar este v den odoslania 12.12. 2016 povazovali za tovar v zarucnej dobe a to aj napriek tomu, ze sme zakaznika niekolkokrat vyzyvali k dodaniu sasmotneho zariadenia ako aj znaleckeho posudku a to v riadnej zarucnej dobe.

Spoločnost Electroworld v tomto pripade postupuje smerom k spotrebitelovi prozakaznicky a da si vykonat dodatocne nezavisly znalecky posudok na cudzie zavinenie inym elektrickym zariadenim, ktore sposobilo „nefunkcny“ stav tovaru a tzv. „odpalenie“ zakladnej dosky.
Na zaklade vysledkov bude spolocnost Electroworld dalej konat vramci svojich prav a kompetencii ako predajca.

Dakujem.

P.S. D-test, prosim uzavriet podnet. dakujem.

S pozdravom.

Mgr. Ingrid Weintragerová
Manažér odd. reklamácií

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2017 15:41, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.1.2017 20:31, před 8 lety


Lukáš Oliva

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, mnohokrát děkuji za Vaši rychlou reakci. Přiznám se že jsem byl ze začátku trošku skeptický k fungování vašeho reklamačního odělení. U vaší společnosti jsme nakupovali celkem velké množství mobilních telefonů a ostatní elektroniky. Většinu reklamací jsem zařizoval já, vzhledem ktomu že vetšina našich přátel je ochrnutých tudíž je pro ně jaká koliv cesta komplikací a já jezdím do HK a Pce celkem pravidelně. Tímto bych se chtěl omluvit za svoji přehnanou reakci v předchozí reakci na stránkách Vašestiznosti.cz ze dne 29.11.16 . Ještě jednou děkuji hlavě paní Weintragerové která se zasadila o ryc hlé vyřízení celé záležitosti, zase u Vás budeme rádi nakupovat.
Přeji příjemný zbytek dne.