Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#1186Reklamace ztracené zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Barbora Červenková

Znění stížnosti

Dobrý den,objednala jsem si zásilku ze zahraničí z Honkongu,avšak Česká pošta mi balíček ztratila. Zásilku jsem zaplatila prodejci ale ten se mnou nekomunikuje,mám ale podací číslo zásilky,která opravdu byla odeslána a ztratila se na DEPU V PRAZE zde zasílám odkaz sledování zásilky
http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=RR996389403VV&locale=CZ&send.x=91&send.y=3&send=submit&go=ok
Bohužel česká pošta nechce vzít mou reklamaci,jelikož nejsem odesílatel,ale tady je jasná vinna české pošty.Moc děkuji za pomoc.S pozdravem Barbora Červenková


Produkt

ztráta zásilky,2ks mp3 repreáčků


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz,doložím platbu a objednávku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 16:48, před 11 lety

Dle § 12 odst. 7 zákona o poštovních službách je stanoveno, že dokud poštovní zásilka nebo poukázaná peněžní částka nebyla dodána, právo na náhradu škody má odesílatel; po jejím dodání má toto právo adresát.
V tomto případě musí do jednoho roku od podání zásilky uplatnit práva z poštovní smlouvy dle § 7 odst. 3 zákona o poštovních službách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 13:54, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 13:54, před 11 lety


Barbora Červenková

Hodnocení: