Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,objednala jsem si zásilku ze zahraničí z Honkongu,avšak Česká pošta mi balíček ztratila. Zásilku jsem zaplatila prodejci ale ten se mnou nekomunikuje,mám ale podací číslo zásilky,která opravdu byla odeslána a ztratila se na DEPU V PRAZE zde zasílám odkaz sledování zásilky
http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=RR996389403VV&locale=CZ&send.x=91&send.y=3&send=submit&go=ok
Bohužel česká pošta nechce vzít mou reklamaci,jelikož nejsem odesílatel,ale tady je jasná vinna české pošty.Moc děkuji za pomoc.S pozdravem Barbora Červenková
ztráta zásilky,2ks mp3 repreáčků
Prosím o vrácení peněz,doložím platbu a objednávku.
|
Tweet |
Dle § 12 odst. 7 zákona o poštovních službách je stanoveno, že dokud poštovní zásilka nebo poukázaná peněžní částka nebyla dodána, právo na náhradu škody má odesílatel; po jejím dodání má toto právo adresát.
V tomto případě musí do jednoho roku od podání zásilky uplatnit práva z poštovní smlouvy dle § 7 odst. 3 zákona o poštovních službách.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: