Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
V sobotu 6.8. jsem na pobočce žádala o číselný kód k přechodu k jinému operátorovi poté, co mi formou SMS přišlo oznámení, že mi byla zrušena sleva. Bylo mi sděleno, že se mi do dvou pracovních dnů ozve telefonicky pracovník Vodafonu, protože na pobočce prý toto není možné. Dále jsem žádala o vyúčtování po zemřelému otci, abych mohla ukončit jeho účetnictví a udělat daňové přiznání (úmrtní list jsem již do pobočky dávala, když jsem otcovo číslo rušila). Ani tento požadavek na pobočce pracovník nevyřešil s tím, že opět potřebuje úmrtní list. Přemýšlela jsem o funkčnosti poboček, když na místě nevyřeším, co potřebuji.
S pracovníkem Vodafonu jsem mluvila až ve středu 10.8. poté, co jsem ho opět sama kontaktovala, jelikož se nikdo neozval. Tam mi pracovnice sdělila, že na dvou telefonních číslech mám smlouvu do května 2017, což jsem, ač nerada, respektovala. U dalších dvou čísel smlouva nebyla, přesto odchod k jinému operátorovi bude možný až 6.10. Je to prý z důvodu vyúčtovaciho období, které končilo 10.8..
Kdyby se mnou pracovník pobočky vyřešil můj požadavek ihned, předpokládám, že by se možnost přechodu k jinému operátorovi u dvou nesmluvních čísel minimálně o měsíc zkrátila, protože by to ještě bylo v daném zúčtovacím období. Takto mám dojem, že je doba úmyslně podlužována.
Zkráceni doby a umožnění dřívějšího odchodu od společnosti nejlépe u všech telefonních čísel.
Zaslání vyůčtování po zemřelém otci.
|
Tweet |
Společnost by poskytnuté informace jejím zaměstnancem měly zavazovat a pokud se jednalo o informace mylné, měla by společnost uhradit spotřebiteli škodu z toho vzniklou.
Hezký den, paní Koutná,
je mi líto, že jste musela řešit právě takovou záležitost, jako je zrušení čísla kvůli úmrtí. Na zákaznický účet se ale kolegové nemohou následně kdykoliv podívat, pokud nemají nějaký doklad (úmrtní list) nebo pokud neznáte heslo, které k zákaznickému účtu patří. Jestli ještě Vyúčtování nemáte, můžete se na nás obrátit přes http://tam.je/formular. Pokud nám do přílohy dáte sken úmrtního listu, Vyúčtování vám budeme moct dohledat.
Ohledně přenosu čísla bohužel nemůžu tuto situaci posoudit, pokud nevidím nastavení služeb na zákaznickém účtu. Můžete nás ale kontaktovat stejnou cestou (http://tam.je/formular) a správnost postupu prověříme. Obecně platí, že výpovědní doba končí ke konci následujícího zúčtovacího období.
Přeji vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Děkuji. Již mě před Vámi kontaktovala pracovnice Vodafonu a nabídla mi řešení, s nímž jsem spokojená. Ohledně úmrtního listu budu postupovat, jak mi doporučujete. Ještě jednou děkuji za vyřešení.
Hodnocení: