Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#11860Prodlužování odchodu od společnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2016, před 8 lety

Inka Koutná

Znění stížnosti

V sobotu 6.8. jsem na pobočce žádala o číselný kód k přechodu k jinému operátorovi poté, co mi formou SMS přišlo oznámení, že mi byla zrušena sleva. Bylo mi sděleno, že se mi do dvou pracovních dnů ozve telefonicky pracovník Vodafonu, protože na pobočce prý toto není možné. Dále jsem žádala o vyúčtování po zemřelému otci, abych mohla ukončit jeho účetnictví a udělat daňové přiznání (úmrtní list jsem již do pobočky dávala, když jsem otcovo číslo rušila). Ani tento požadavek na pobočce pracovník nevyřešil s tím, že opět potřebuje úmrtní list. Přemýšlela jsem o funkčnosti poboček, když na místě nevyřeším, co potřebuji.
S pracovníkem Vodafonu jsem mluvila až ve středu 10.8. poté, co jsem ho opět sama kontaktovala, jelikož se nikdo neozval. Tam mi pracovnice sdělila, že na dvou telefonních číslech mám smlouvu do května 2017, což jsem, ač nerada, respektovala. U dalších dvou čísel smlouva nebyla, přesto odchod k jinému operátorovi bude možný až 6.10. Je to prý z důvodu vyúčtovaciho období, které končilo 10.8..
Kdyby se mnou pracovník pobočky vyřešil můj požadavek ihned, předpokládám, že by se možnost přechodu k jinému operátorovi u dvou nesmluvních čísel minimálně o měsíc zkrátila, protože by to ještě bylo v daném zúčtovacím období. Takto mám dojem, že je doba úmyslně podlužována.


Požadované řešení

Zkráceni doby a umožnění dřívějšího odchodu od společnosti nejlépe u všech telefonních čísel.
Zaslání vyůčtování po zemřelém otci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2016 15:39, před 8 lety

Společnost by poskytnuté informace jejím zaměstnancem měly zavazovat a pokud se jednalo o informace mylné, měla by společnost uhradit spotřebiteli škodu z toho vzniklou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2016 11:14, před 8 lety

Hezký den, paní Koutná,

je mi líto, že jste musela řešit právě takovou záležitost, jako je zrušení čísla kvůli úmrtí. Na zákaznický účet se ale kolegové nemohou následně kdykoliv podívat, pokud nemají nějaký doklad (úmrtní list) nebo pokud neznáte heslo, které k zákaznickému účtu patří. Jestli ještě Vyúčtování nemáte, můžete se na nás obrátit přes http://tam.je/formular. Pokud nám do přílohy dáte sken úmrtního listu, Vyúčtování vám budeme moct dohledat.

Ohledně přenosu čísla bohužel nemůžu tuto situaci posoudit, pokud nevidím nastavení služeb na zákaznickém účtu. Můžete nás ale kontaktovat stejnou cestou (http://tam.je/formular) a správnost postupu prověříme. Obecně platí, že výpovědní doba končí ke konci následujícího zúčtovacího období.

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2016 11:49, před 8 lety


Inka Koutná

Děkuji. Již mě před Vámi kontaktovala pracovnice Vodafonu a nabídla mi řešení, s nímž jsem spokojená. Ohledně úmrtního listu budu postupovat, jak mi doporučujete. Ještě jednou děkuji za vyřešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.1.2017 10:42, před 8 lety


Inka Koutná

Hodnocení: