Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#11861Nedostatek zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2016, před 8 lety

Ludmila Hošková

Znění stížnosti

Dobrý den, zajímalo by mě proč nedodáváte dostatek zboží do obchodů(konkrétně Český Brod), nebo neuvedete max.počet zakoupeného zboží. Konkrétně dnes je v letáku softshellová bunda chlapecká a už po 5min. po otevření jsou všechny vyprodané. Pokud víte zda jsou tyto věci rychle rozebrané, proč tomu nepředejdete aby se dostalo na víc zákazníků a ne na 10 kteří si berou zboží třeba i po 8ks? U mléka uvádíte 24ks/os, proč u tohoto zboží neuvedete také max.počet na os?


Produkt

dětská softshellová bunda


Požadované řešení

Řešením by mělo být dodání dalšího zboží a hlavně dostatečného počtu, nebo zavedení aby každé takové zboží mělo svůj daný počet na osobu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2016 15:48, před 8 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Stanovením tohoto omezení u zboží tak atraktivního pro větší okruh spotřebitelů se prodejci snaží dostát své povinnosti zajistit po celou dobu trvání akce dostatek zboží pro všechny zákazníky. V opačném případě by prodejce mohl čelit sankci za vábivou reklamu, která zákazníky na slevy naláká, avšak skladové zásoby zájem zákazníků nepokryjí ani při zahájení akce. Zákaz vábivé reklamy obsahuje příloha č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na kterou odkazuje jeho § 5 odst. 3.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. Zda byly tyto znaky naplněny, si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2016 12:57, před 8 lety

Dobrý den, paní Hošková,
mrzí nás, že jste softshellovou bundu již nesehnala. Rostoucí poptávku se snažíme zohledňovat při plánování zásobování našich prodejen. Bohužel není v našich silách přesně odhadnout, kolik zákazníků bude mít o toto zboží zájem. Může se tak stát, že v některých prodejnách je hned vyprodané, zatímco v jiných prodejnách další kusy zůstávají ležet.
Za další doporučení ohledně stanovení maximálního počtu koupených kusů Vám děkujeme. Předáme jej kompetentním kolegům, kteří se jím budou zabývat.

Přejeme Vám příjemný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2016 11:04, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2016 00:09, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.