Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, zajímalo by mě proč nedodáváte dostatek zboží do obchodů(konkrétně Český Brod), nebo neuvedete max.počet zakoupeného zboží. Konkrétně dnes je v letáku softshellová bunda chlapecká a už po 5min. po otevření jsou všechny vyprodané. Pokud víte zda jsou tyto věci rychle rozebrané, proč tomu nepředejdete aby se dostalo na víc zákazníků a ne na 10 kteří si berou zboží třeba i po 8ks? U mléka uvádíte 24ks/os, proč u tohoto zboží neuvedete také max.počet na os?
dětská softshellová bunda
Řešením by mělo být dodání dalšího zboží a hlavně dostatečného počtu, nebo zavedení aby každé takové zboží mělo svůj daný počet na osobu
|
Tweet |
U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Stanovením tohoto omezení u zboží tak atraktivního pro větší okruh spotřebitelů se prodejci snaží dostát své povinnosti zajistit po celou dobu trvání akce dostatek zboží pro všechny zákazníky. V opačném případě by prodejce mohl čelit sankci za vábivou reklamu, která zákazníky na slevy naláká, avšak skladové zásoby zájem zákazníků nepokryjí ani při zahájení akce. Zákaz vábivé reklamy obsahuje příloha č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na kterou odkazuje jeho § 5 odst. 3.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. Zda byly tyto znaky naplněny, si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad.
Dobrý den, paní Hošková,
mrzí nás, že jste softshellovou bundu již nesehnala. Rostoucí poptávku se snažíme zohledňovat při plánování zásobování našich prodejen. Bohužel není v našich silách přesně odhadnout, kolik zákazníků bude mít o toto zboží zájem. Může se tak stát, že v některých prodejnách je hned vyprodané, zatímco v jiných prodejnách další kusy zůstávají ležet.
Za další doporučení ohledně stanovení maximálního počtu koupených kusů Vám děkujeme. Předáme jej kompetentním kolegům, kteří se jím budou zabývat.
Přejeme Vám příjemný den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.