Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám stejný problém, jako klienti přede mnou. Opakouvanou žádost o vrácení kauce jsem znovu poslal s dodejkou na adresu: VBC CZECH s.r.o., náměstí Přátelství 1518/2, 102 00 Praha - Hostivař. Bohužel se mi vše vrátilo s tím, že adresát je na uvedené adrese neznámý. Jak má nyní postupovat?
Děkuji za opověď
Petr Glas.
Poskytování telefonních služeb. Ukončení smlouvy v roce 2015.
Požaduji poslat na můj účet vratnou kauci a případné přeplatky ve smlouvách. Firma se tímto nelegálně obohacuje na úkor svých klientů.
|
Tweet |
Pokud není možné společnost kontaktovat a vyřešit spor smírnou cestou, bude vhodné se obrátit na veřejný dozorový orgán, aby spor o peněžité plnění s poskytovatelem telekomunikačních služeb vyřešil. Dozorovým orgánem je Český telekomunikační úřad. Formulář pro zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese: www.ctu.cz/spory-o-penezite-plneni-podle-ss-129
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.