Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#11865Neustálé zasílání nabídek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2016, před 8 lety

Jindřich Drlík

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím Vás neustále mi posíljí nabídky. Trvá to už druhý rok kdy na to nereaguji nebo jsem několikrát poslal nabídku zpět s přáním o vyřazení mých údajů z databáze a že si nepřeji dostávat další nabídky. Poslal jsem to v jejich odpovědní obálce nevyplaceně a vůbec na to nereflektují. Dokonce jsem psal několikrát žádost e-milem a odvolal jsem se na ochranu osobních údajů, že jsou povinni vymyzat moje údaje pokud si to budu přát, jak to mají ve svých obchodních podmínkách. A zase žádná reakce. Provedl jsem to tak, jak to sami popisují. Už mne to opravdu obtěžuje. Lituji toho, že jsem kdy před lety něco od nich koupil až jsem "vystřízlivěl".
Drlík Jindřich.


Produkt

Nabídky na odběr pamětních pozlacených mincí.


Požadované řešení

Chci, aby vymyzali moje identifikační údaje ze své databáze adres, anic mi neposílali. Děkuji.
Aby se zkrátka chovali dle přání zakazníků, na to mám plné právo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2016 14:56, před 8 lety

Pokud společnost i po písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládá s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3456/podnet-uradu-pro-ochranu-osobnich-udaju-z-duvodu-neopravneneho-zpracovavani-osobnich-udaju.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2016 15:13, před 8 lety

Vážený pane Drlíku,

Vaše informace ze dne 7.7.2016 s přáním vyřazení z evidence našich zákazníku byla registrována.

Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné nové reklamní nabídky a Vaše zákaznické číslo bylo zablokováno.

Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky reklamních nabídek, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.

Vymazání Vaší adresy však není možné, neboť jsme ze zákona povinni při elektronickém zpracování dat uchovávat dokumentaci objednávek a jejich vyúčtování pro případnou kontrolu finančního úřadu.

Vaše údaje nebou nadále využívány pro komerční účely.

Děkujeme za pochopení.

Reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.8.2016 15:23, před 8 lety


Jindřich Drlík

Hodnocení:

Komentář: Počkám těch 8 týdnů a uvidím zda to provedli. Jinak se obrátím na ÚOOÚ.