Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na průvodčí - ženu jejíž jméno neznáme ( vlak z Hlavního nádraží 11.8.2016 v 19.38.hod. do Stránčic).Naše dcera (14.let) se stejně starými 2 kamarádkami se vracely z tenis.turnaje a my jsme čekali v cílové stanici Stránčice kam děti měly dorazit.Děti nedorazily, protože údajně měly zakoupené špatné jízdenky!!!! Navíc jim průvodčí odmítla přikoupit si tedy tu správnou jízdenku. Vaše zaměstnankyně jim chtěla prodat jízdenku a zaplatit pokutu 1000 kč nebo vystoupit!! Samozřejmě děti ze strachu vystoupily a navíc tak vysoký obnos děti samozřejmě neměli. S postupem vaší zaměstnankyně nesouhlasili i ostatní cestujicí a dětí se zastávali. V dnešní době kdy není zrovna nikde bezpečno, nám příjde absurdní vyhodit děti z vlaku někde ve stanici Horní Měcholupy, kde to ani neznaly. Kdyby se naše děti chovaly nepřístojně,tak bychom to snad mohli pochopit, ale to nebyl tento případ. Vaše zaměstnankyně se dle našeho názoru chovala naprosto neadekvátně dané situaci a vystavila naše děti možnému nebezpečí a navíc nebýt toho, že měly u sebe mobily mohlo vše dopadnout výrazně hůře . Žádáme o důkladné prošetření a samozřejmě chceme být informováni o výsledku Vašeho šetření.
S pozdravem
Talpovi
Důkladné prošetření dané situace se zabezpečením, aby se to již neopakovala.
|
Tweet |
Podle Smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu musí mít cestující zakoupenou jízdenku do cílové stanice. Pokud cestující nemá zakoupenou jízdenku do cílové stanice po nástupu do vlaku v obsazené stanici (stanice, ve které je zřízena výdejna jízdenek, pokud není považována za neobsazenou stanici), je cestující povinen se přihlásit u pověřeného zaměstnance ČD, nejpozději v okamžiku, kdy bude vyzván k předložení jízdních dokladů. V takovém případě bude cestujícímu účtována manipulační přirážka ve výši 40,- Kč k ceně jízdného nebo doplatku.
Nepřihlásí-li se cestující u pověřeného zaměstnance, má společnost právo účtovat si přirážku k jízdnému ve výši 1 000,- Kč. Pokud cestující odmítne nebo nemůže na místě zaplatit jízdné, doplatek k jízdnému nebo přirážku k jízdnému, pověřený zaměstnanec ČD vyloučí cestujícího z přepravy v nejbližší stanici. Nedoprovázené dítě mladší 15 let nebo dítě, lze vyloučit z přepravy pouze předáním přivolanému příslušníkovi Policie ČR, případně pověřenému zaměstnanci ČD v nejbližší obsazené stanici. Pokud by tak zmíněná průvodčí neučinila, porušila by přepravní podmínky.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížností na chování zaměstnankyně obrátit přímo na její nadřízené či vedení společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.