Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.10. jsem provedl v e-shopu rezervaci zbozi pro vyzvednuti na prodejne v Brne
14.10. jsem zbozi na prodejne prevzal
21.10. jsem prisel na prodejnu s umyslem odstoupit od kupni smlouvy vzhledem k tomu, ze nejsem spokojen s nestabilnim vykonem, resp. vadami tabletu. Personal (v prodejne i v servisnim odd.) mi sdelil, ze zbozi nelze vratit, protoze nebylo doruceno zasilkovou sluzbou, ale prevzato na prodejne. Jako jedina moznost mi byla nabidnuta standardni reklamace.
V tu chvili jsem netusil, ze postup prodejce je v rozporu se zakonem (jak uvadite v Poradne dTestu 11/2013).
21.10. jsem tedy tablet rovnou predal na reklamaci s pozadavkem odstoupeni od kupni smlouvy.
Oprava byla vyresena pouze castecne (tablet se stale nahodne vypina)
1.11. jsem prevzal tablet, na miste zjistil trvajici zavadu a obratem jsem podal 2. reklamaci. Nyni cekam na vyrizeni. Pri obou reklamacich jsem zadal reseni - odstoupeni od kupni smlouvy.
Na postupu servisu mi prislo rovnez nekorektni, ze pri sdeleni, ze chci tablet znovu reklamovat, se to technik snazil zamaskovat "tak to tam posleme znovu" s timtez reklamacnim protokolem. Az na vyslovnou zadost vystavil 2. reklamacni protokol. Ten byl nejprve bez meho vedomi vystaven s pozadavkem "opravit", az na vyslovnou zadost byl opraven na "odstoupeni od smlouvy".
21.10. jsem po neuspesnem pokusu odstoupit od smlouvy poslal zdvorilou zadost pres kontaktni formular s zadosti o prehodnoceni zamitnuti odstoupeni od smlouvy. Do 4.11. jsem nedostal zadnou odpoved...
Tablet jsem mel ve svem drzeni do dnesniho dne pouze 7 dni.
tablet Prestigio PMP7380D3G
Viz popis vyse, tzn. uznat odstoupeni od smlouvy v pripade, kdy jsem tablet objednal pres internet a v prodejne jsem jej pouze vyzvedl.
O odstoupeni od kupni smlouvy jsem zadal i v pripade obou reklamaci.
|
Tweet |
Odstoupit od kupní smlouvy může spotřebitel dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku, pokud kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku (tj. telefon, internet, atd.) K uzavření smlouvy dochází s přijetím nabídky bez výhrad dle § 44 občanského zákoníku. Způsob předání zboží je pouze vedlejším ujednáním kupní smlouvy a na právo odstoupit dle výše uvedeného ustanovení nemá vliv.
Pokud prodejce neinformoval spotřebitele o jeho možnosti od kupní smlouvy odstoupit, prodlužuje se lhůta na odstoupení na 3 měsíce od převzetí zboží.
V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku má spotřebitel nárok na to, aby byl výrobek uveden do souladu s kupní smlouvou, a to buď opravou nebo výměnou věci dle požadavku kupujícího. Pokud není žádné z těchto řešení možné, má kupující nárok uplatnit odstoupení od kupní smlouvy nebo žádat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.