Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem z dalších, kteří naletěli v rychlé hře....-- podobně jako nedávno paní Teplanová Stanislava, která si na totéž stěžovala zde u Vás 20.7.2016
zaujala mě na TV Barrandov rychlá hra o 15000,- Kč
po zavolání na placenou linku (dnes 12.8.2016 kolem 9té ráno), jsem musela odpovídat na kvízovou odpověd, po níž jsem měla být přepojena do studia..po odpovědibyl hovor ukončen a musela jsem volat znova....a znovu to samé opět s komentářem, vytrvejte, nevzdávejte to...
Cca celkem ani ne minuta volání za dva hovory a 140,- Kč pryč...
Nevím, kolik bych musela zodpovědět otázek, než bych se dostala konečně do probíhající hry...
MOderátorka stále čekala a žadonila at někdo zavolá...a stále nic....
Po druhém volání jsem to raději vzdala...
Ano, moje blbost, že jsem volala, avšak, oni měli na obrazovce jen zobracenu cenu volání za minutu a ne to, že ještě budete muset odpovídat na otázky....
To jsem si dozjistila až na internetu, kde jsou ty jejich obchodní podmínky...avšak ani v nich není uvedeno, kolik musí člověk odpovědět otázek, než se do soutěže dostane...
Kontakt na firmu v obchodních podmínkách není!!!!
A s voláním na uvedenou infolinku na obrazovce jsem dopadla tak, že mi bylo automatem sděleno, že se tímto voláním nedostanu do soutěže - pochopitelně...a že budu spojena s operátorem...poté se hovor ukončil.... Při druhém zavolání hovor sice trval, ale na druhé straně bylo ticho a nikdo se neozýval....
Prosím o projednání....
Chci vrátit peníze
Děkuji
Vlasáková Zuzana
http://www.calltv.com/kviz/; e-mail: Infocz@calltv.com, 283 025 025
Prošetření podvodného jednání, vyjádření, náprava.....
Vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Jak již bylo uvedeno ve zmiňované stížnosti, společnost TelemediaInteracTV Ltd využívá pro zprostředkování komunikace se soutěžícími tak zvanou barevnou linku, jejíž zpoplatnění závisí na sazebníku každého operátora. O tomto zpoplatnění telefonní linky není však společnost povinna zákazníka informovat.
Pokud spotřebitelka volá na linku některé společnosti, měla by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.