Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.7.2016 jsem poslala zpět objednávku zboží Loknovací kulma Babyliss Pro The Perfect Curl Machine v originálním balení, s dopisem s odstoupením od kupní smlouvy. Paní mě nevrátila peníze a nereaguje.Paní se k zákazníkům chová pořád stejným stylem viz. http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/8487/nedodane-zbozi-nevraceni-penez
https://www.firmy.cz/detail/12936966-vyprodej-zbozi-cz-zasmuky.html
Loknovací kulma Babyliss Pro The Perfect Curl Machine
Jde mě o to aby takovéto firmy jednak nebyly vůbec schopné e-shop provozovat a aby mě byly vráceny peníze.
Děkuji Barbora Vardanová
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatelka nabízí.
Pokud podnikatelka nevrátí peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť se podnikatelka obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.