Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11875Nedoručení balíčku ve sjednaném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2016, před 8 lety

David Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den,
jak čtu okolní stížnosti má se nijak neliší.
Přišel email (11.8. 13:02) s informací, že následující den 12.8. mi přijde balíček. V 15:42 mi přišla SMS, že mně řidič 12.8. dopoledne kontaktuje v kolik přijede (nezavolal), tak jsem v 12:19 volal do call centra, kde jsem dostal číslo na řidiče, tomu jsem obratem zavolal odpověděl mi, že je ve vedlejší obci, že cca do hodiny je u mě, Po dvou hodinách od zavolání mi došla trpělivost, tak jsem mu volal, kde je, už to nevzal. Tak jsem zavolal zase do call centra, kde mi řekli, že ho konatkují oni a aby se semnou ihned spojil (nespojil) tak jsem se pokoušel dovolat znovu řidičovi, neúspěšně, tak jsem zavolal opět do call centra a tam si vymysleli krásnou výmluvu, že se stala nehoda, tak všechny zásilky posílají zpět do Brna do depa. Celé co mi na tom vadí je to, že kdybych nezavolal, tak se nic nedozvím... Co si ztoho beru je jen to, že zákazník už není nic, je jen do počtu aby se uzavřel trojúhelník (Prodejce, dopravce, zákazník)


Produkt

Objednal jsem si balíček, vybral jsem si dopravce Geis, ale balíček nedoručili ve sjednané lhůtě, jak bylo deklarované v emailu a SMS, že to bude 12.8.


Požadované řešení

- Reklamace dopravy (vrácení částky 75,-) za nedodržení dohody.
- Nejspíš přeučení zaměstnanců se zacházením s mobilními telefony, aby je uměli používat a přijimali hovory nebo alespoň dali vědět vkolik přijedou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 12:00, před 8 lety

Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Občanský zákoník stanoví v § 2558, že dopravce provede přepravu do místa určení s odbornou péčí v ujednané době, a nebyla-li ujednána, bez zbytečného odkladu. Má se za to, že tato doba počíná běžet dnem následujícím po převzetí zásilky dopravcem. Přepravní společnost odpovídá za škodu, kterou by způsobila příjemci balíku jeho nedoručováním.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 15:28, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.