Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Adresa:
O2 Czech Republic, a.s. Expediční středisko SOME CZ 223 10 Depo Praha 701
Zdravím.
V souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a s ust. § 1820 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, mám jako kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží jsem převzal 4.7.2016. Bylo dodáno firmou PPL - tzn. žádný doklad o převzetí a úhradě kupní ceny 1999,- Kč. V objednávce č. o39831437M Je však jednoznačně uvedená moje volba - Způsob doručení -Česká pošta. Z uvedeného je vidět plnění přání zákazníka.
Zařízení pracovalo po zapojení a načtení (restartu)celé 4 (slovy čtyři) minuty !!! Poté v zařízení zapraskalo a začalo se znovu rtestartovat . Více jsem z něho nedostal. TZN absolutně bez výstupní kontroly !!!
Musel jsem znovu použít své starší zařízení = ověřené !!! Bohužel jsem k firmě ztratil důvěru, zboží seženu u ověřené firmy a žádám tudíž o zrušení kupní smlouvy, vrácení peněz, včetně poštovného a Vámi doporučeného pojištění zásilky.
Pro urychlení nabízím číslo svého účtu pro bezhotovostní převod. č.ú. : 5142956 /0300
Víc nemám co dodat, snad to, že s Vaší (dříve i mojí) firmou nemám a nechci mít kromě (zatím) internetu už nic společného. !!!
Ve Slatině 7.7.2014 Ing. Vlastimil SOBČÁK 742 93 Slatina 170
PS VŠE PRO ZÁKAZNÍKA
Dodejka :
Vážený zákazníku, Vaše zásilka Balík Do ruky s podacím číslem DR0165854615X, podaná dne 7.7.2016, byla dne 8.7.2016 doručena příjemci zásilky.
Pohyb své zásilky můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.
S přáním příjemného dne Vaše Česká pošta
Padlo zde slovo REKLAMACE ?
Všimněte si data převzetí zásilky z obchodu, data převzetí vadného přístroje potvrzeno dodejkou České pošty a Dnešního data, kdy peníze nemám ještě zpět 12.8.2016
O2 stále "točí" o reklamaci a třicetidenní lhůtě k vyřízení. Nechtějí pochopit, že jde o vrácení zboží ve čtrnáctidenní lhůtě po přijetí , natož o vrácení bez udání důvodu v limitu.
Vrátit peníze včetně poštovného (dodám průvodní lístek zásilky) , označit viníka a oznámit způsob postihu. V žádném případě nechci už žádné zařízení od e-shopu O2 !!!
vlastimil.sobcak@seznam.cz
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.
Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve výše uvedené lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Hezký den,
celý váš podnět je řešen v rámci reklamace. Reklamace je ještě v řešení, poprosím o trpělivost. S výsledkem vás budou kontaktovat přímo specialisté z reklamačního oddělení nejpozději do 1 měsíce od podání reklamace.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Zdravím. Už posté . NEJDE O REKLAMACI ale o VRÁCENÍ ZBOŽÍ V LIMITU DO 14 DNÍ. Jená se PLNĚ o situaci z Vyjádření dTestu A nijak jinak !!! Žádnou reklamaci jsem nepodával !!! S vyjádřením dTestu absolutně souhlasím. Ve Znění stížnosti je uvedeno doslova:
...žádám tudíž o zrušení kupní smlouvy, vrácení peněz, včetně poštovného .Pro urychlení nabízím číslo svého účtu pro bezhotovostní převod. č.ú. : 5142956 /0300 .
Dodejka = Doklad o převzetí zboží - datum 8.7.2016
Vážený zákazníku, Vaše zásilka Balík Do ruky s podacím číslem DR0165854615X, podaná dne 7.7.2016, byla dne 8.7.2016 doručena příjemci zásilky.
Co na tom je k reklamaci ??? Společnost zadržuje moje peněžní prostředky NEOPRÁVNĚNĚ!! Oprvdu už nevím,m co s tím Doporučuji zainteresovat do případu ČOI . Sobčák
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Hezký den,
podle platného Nákupního řádu elektronického obchodu společnosti O2 Czech republic a.s., který je dostupný i na naších webových stránkách www.o2.cz, je možné odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží řešit ve kterékoli naší prodejně.
Vzhledem k tomu, že jste pro odstoupení od kupní smlouvy využil nestandardní cestu, tedy vrácení poštou, nedošlo k odstoupení od smlouvy dle platného nákupního řádu. Z tohoto důvodu je nyní vše prověřováno v rámci podnětu předaného na reklamační oddělení jako reklamace.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media O2
Cituji z pokynů o vrácení zbožíz internetových stránek O2 !!!!!!!!
Zboží jsem koupil z E-shopu z Prahy , proto jsem ho vrátil na pražskou adresu.
Pokyny od O2:
Vrácení zboží nebo pronajatého zařízení
V zájmu rychlého vyřízení vašeho požadavku dodržujte prosím dané pokyny.
• Vraťte zboží kompletní a podle možnosti nejlépe nepoškozené a v původním obalu, včetně všech součástí originálního obalu, příslušenství, návodu, instalačního SW, atd.
• Spolu se zbožím zašlete dodací list nebo jiný doklad o koupi (např. daňový doklad vystavený na vás, dodací list nebo daňový doklad, který byl součástí dodané zásilky).
• Spolu se zbožím zašlete vyplněný návratový lístek.
• Zboží nezasílejte na dobírku (doporučujeme zboží pojistit).
Adresa, kam zboží odeslat !!!!!!!!!!!!!!!!!
O2 Czech Republic, a.s.,Expediční středisko SOME CZ,223 10 Depo Praha 701
Upozornění
V souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a s ust. § 1820 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, máte jako kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, nebo pokud vracíte pronajaté zařízení.
V případě, že vrátíte zboží nepřiměřeně opotřebené, poškozené, zničené nebo z jiného důvodu nepoužitelné následkem vašeho nakládání se zbožím jinak, než je to nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, případně jinak způsobíte prodávajícímu škodu, jste povinni uhradit prodávajícímu snížení hodnoty zboží, resp. způsobenou škodu v plné výši.
Návratový lístek nebyl k dispozici, nahradil jsem ho průvodním dopisem. Vše jsem učinil dle výše uvedených pokynů. Informaci o vrácení zboží na prodejnu jsem dostal měsíc po převzetí zboží e-shopem. Kdybych měl možnost navštívit prodejnu, proč bych využíval nabídky e-shopu. Vzniká otázka: k čemu je e-shop ? Odpovím. Kvůli tomu, bych nakoupil z domu. Nebo se mýlím? Proč koupit z domu a vracet na prodejnu?
Poznámka, Kdybych adresu pro vracení nenašel na stránkách O2, jak bych ji znal ???
Když adresa pro vrácení zboží je nestandartní, Proč je uváděná ???
Znovu: NEJDE O REKLAMACI !!
Ustanovení Nákupního řádu zakotvující povinnost vrátit zboží pouze v některé z prodejen prodávajícího by bylo nepřiměřeným požadavkem, ke kterému by se nepřihlíželo.
Nákupní řád společnosti však upravuje možnost vrátit zboží na prodejně prodávajícího (čl. 4 odst. 2 Nákupního řádu "...je možné řešit ve kterékoli prodejně prodávajícího."), nezakládá tedy spotřebiteli povinnost.
Pokud z právního jednání spotřebitele byla patrná vůle od smlouvy odstoupit, je společnost povinna to respektovat a řídit se § 1832 občanského zákoníku.
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Hezký den,
v případě, že jste měl uvedeny pokyny o vrácení poštou, velice se omlouváme, došlo k chybě z naší strany.
Vše řešíme v rámci reklamace, prosím o trpělivost. V tuto chvíli se celá záležitost prověřuje a řeší a vyjádření obdržíte ve stanovené lhůtě 1 měsíce.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Společnosti přeji také hezký den.
Zboží bylo dle dodejky převzato 8,.7.2016 Stanovená lhůta 1měsíc - v létě připouštím 31dní- tzn. 9.8. 2016 Dnes je 22,.8.2016 a stále nemám peníze na účtu. Tak jsem ve stanovené lhůtě blbý já ? 14 dnů na vrácení peněz dávno uplynulo. Vyjadřuji se česky?
Co mi, prosím doporučí dTest? Zkuste mi nabídnout řešení pomocí ČOI. Trpělivost už jsem ztratil.
Ještě by mě také zajímalo, kdo a kdy za mě podal reklamaci. Já to v žádném případě nebyl. !!!
Společnost má ze zákona povinnost vrátit přijaté peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní od odstoupení od smlouvy. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Hezký den,
na základě řešení celé stížnosti a reklamace vrácení zboží došlo dne 7. 9. 2016 k vrácení částky 1999 Kč na uvedený bankovní účet pana Sobčáka.
Velice se za celou vzniklou situaci a komplikace omlouváme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media O2
Zdravím.
Po dvou měsících mi byla sice vrácená zaplacená částka ale bez mnou požadovaného zákonného úroku z prodlení (viz vyjádření dTestu výše) a bez mnou doložených nákladů na poštovné. Nepokládám tudíž záležitost za vyřízenou. Za svého dlouholetého zaměstnavatele se opravdu stydím. Neznám ani viníka ani jeho postih.Ani poučení, ani přijatá opatření k zamezení obdobných problémů.
Omluva se přijme až po dořešení poštovného.
Je smutné, když zákazník musí komunikovat s e-Shopem přes dTest !!!
Sobčák
Hezký den,
ráda bych vás informovala, že dnes došlo k dořešení vaši stížnosti a požadavku týkajícího se vrácení poštovného, úroku z prodlení a pojištění zásilky.
Přestože dle Nákupního řádu E-Shopu naší společnosti nese zákazník náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, rozhodli jsme se v rámci řešení celé záležitosti i délce řešení k poskytnutí jednorázové slevy ve výši 1000 Kč. Sleva vám bude poskytnuta do vyúčtování za pevné služby, které u nás využíváte, za období 17. 9. – 16. 10. 2016.
Vyjádření k dané stížnosti ještě obdržíte přímo z reklamačního oddělení.
Věřím, že naše řešení přijmete a ještě jednou se za potíže a komplikace omlouváme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media O2
Hodnocení:
Komentář: Ten setopbox si budu muset sehnat jinde, mimo společnost O2. dTestu děkuji za spolupráci. Sobčák