Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#11878Nedodání balíku DR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2016, před 8 lety

Martina Kra

Znění stížnosti

Opět klasika,adresát nezastižen,neúspěšný pokus o doručení.Celý den sedím doma,zvonky fungujou a zásilka uložená na poště.Ve schránce ani oznámenka,že něco došlo.Pokud by nepřišla SMSka,že pokus o doručení byl neúspěšný,nevěděla bych,že balík na který čekám a je s příplatkem DR leží na poště.

číslo balíku DR8717109922C


Produkt

číslo balíku DR8717109922C


Požadované řešení

Je mi jasné,že požadovat můžu co chci,ale stav s doručováním balíkú se nezmění.
Stačilo by mi potrestat doručovatele,který se ani neobtěžuje dojet na adresu adresáta.Není to ojedinělý případ,mě se to taky stalo za poslední měsíc asi 5x.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 14:11, před 8 lety

Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Nebude-li splněno deklarované datum dodání zásilky, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Dle § 12 odst. 7 zákona o poštovních službách je stanoveno, že dokud poštovní zásilka nebo poukázaná peněžní částka nebyla dodána, právo na náhradu škody má odesílatel; po jejím dodání má toto právo adresát. V tomto případě musí do jednoho roku od podání zásilky uplatnit práva z poštovní smlouvy dle § 7 odst. 3 zákona o poštovních službách.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.