Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#1188Neuznání reklamace sněhová fréza

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Miroslav Fejtek

Znění stížnosti

Dne 18.7.2011 závada palivového systému motoru frézy,samovolný únik paliva.Reklamace uznána,opraveno 26.7.2011.
Dne 8.12 2012.nahlášena opakovaná stejná závada.Opět samovolný únik paliva.Reklamace uznána.Opraveno a předáno dne 26.9.2012.
Další stejná závada evidovaná pod číslem zakázky SRZ13/022/4/00932.
Po přijetí reklamace jsem další opravu odmítl stím,že odstupuji od smlouvy a požaduji výměnu stroje za nový, popřípadě vrácení peněz.Se značnou dávkou ironie mi bylo naznačeno,že reklamace pravděpodobně uznána nebude.Následně jsem obdržel e-mailovou poštou zprávu,že reklamace je zamítnuta,s vypracovaným cenovým návrhem na opravu stroje.Toto jsem odmítl,ale fréza byla přesto opravena bez požadavku na úhradu.Doklad o opravě jsem ale neobdržel.Po třech měsících se závada zase opakovala.Pomůžete mi?
S pozdravem Miroslav Fejtek.


Produkt

Služba servisního střediska je z mého pohledu špatná a pro mne jako zákazníka velmi ponižující.


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 16:16, před 11 lety

V případě, že se na výrobku vyskytne 3 vada po opravě, má spotřebitel dle § 622 občanského zákoníku nárok na odstoupení od kupní smlouvy. V případě, že dojde v rámci reklamace k opravě, je prodejce povinný vystavit o tom reklamační protokol. Provedením bezplatné opravy v rámci uplatněné reklamace dojde k jejímu uznání. Zároveň je prodejce povinný písemně odůvodnit zamítnutí reklamace dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 14:14, před 10 lety

Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.