Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 18.7.2011 závada palivového systému motoru frézy,samovolný únik paliva.Reklamace uznána,opraveno 26.7.2011.
Dne 8.12 2012.nahlášena opakovaná stejná závada.Opět samovolný únik paliva.Reklamace uznána.Opraveno a předáno dne 26.9.2012.
Další stejná závada evidovaná pod číslem zakázky SRZ13/022/4/00932.
Po přijetí reklamace jsem další opravu odmítl stím,že odstupuji od smlouvy a požaduji výměnu stroje za nový, popřípadě vrácení peněz.Se značnou dávkou ironie mi bylo naznačeno,že reklamace pravděpodobně uznána nebude.Následně jsem obdržel e-mailovou poštou zprávu,že reklamace je zamítnuta,s vypracovaným cenovým návrhem na opravu stroje.Toto jsem odmítl,ale fréza byla přesto opravena bez požadavku na úhradu.Doklad o opravě jsem ale neobdržel.Po třech měsících se závada zase opakovala.Pomůžete mi?
S pozdravem Miroslav Fejtek.
Služba servisního střediska je z mého pohledu špatná a pro mne jako zákazníka velmi ponižující.
Požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že se na výrobku vyskytne 3 vada po opravě, má spotřebitel dle § 622 občanského zákoníku nárok na odstoupení od kupní smlouvy. V případě, že dojde v rámci reklamace k opravě, je prodejce povinný vystavit o tom reklamační protokol. Provedením bezplatné opravy v rámci uplatněné reklamace dojde k jejímu uznání. Zároveň je prodejce povinný písemně odůvodnit zamítnutí reklamace dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.