Společnost


Poullet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11881Podej nemocných krůťat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2016, před 8 lety

Monika Řeháková

Znění stížnosti

Dobrý den,

29.5.2016 jsem ve firmě KAVAPO zakoupila 12 krůťat za 330kč/ks u kterých byl zjištěn krvavý průjem a byl ihned nasazen lék od veterináře.Během týdne uhynula 4 krůťata do firmy bylo zavoláno a byla slíbena náhrada 2 kusů.Při rozvozu 11.8. řidič žádal doplatek 60 KČ!!za reklamované zboží což bylo odmítnuto neboť ztráta byla již tak přes 660 kč za dva kusy.Po zavolání majitelce bylo řečeno že cena se zvedla a měla jsem si to doplatit,to že si řidič účtuje na kuse o 35 kč navíc nechtěla slyšet a pořád dokola tvrdila že kus nestál 330 ale 295 kč!!!Ptám se této firmy kde je rozdíl když bylo zaplaceno 330 kč a majitelka tvrdí že 295 kč,ptám se proč firma nedává účtenky?!Dnes nemáme nic a finanční ztráta je 1320 kč,dle recenzí na tuto firmu je to slušný výdělek a nejsem sama.

http://najisto.centrum.cz/3126305/poullet-sro/hodnoceni/

http://www.chovame.cz/forum/drubez/zlodejina-kavapo-6080/?kotva=zlodejina-kavapo-10789

Ptám se majitelů této firmy-opravdu si představujete takovéto jednání?
Vracím se k firmě od které bereme roky a ty km po přestěhování které nyní najedu se vyplatí než živit nekalé praktiky Kavapo.U jiné firmy stačilo zaslat usekané pařáty a nebyl problém s reklamací a stalo se to pouze jednou za několik let.


Produkt

Krvavý průjem.


Požadované řešení

Jelikož firma slíbila náhradu kterou na poslední chvíli zrušila chtěla bych aby dodržela svůj závazek ale nyní již pouze ve finanční hotovosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2016 07:52, před 8 lety

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s řádně vyznačenými povinnými náležitostmi, pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Není to tedy automatická povinnost prodávajícího, ale nereagováním na výzvu spotřebitele porušuje prodávající zákon o ochraně spotřebitele. V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, a to na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce je oprávněna porušování zákona sankcionovat ukládáním pokut.

Spotřebiteli doporučujeme prodávajícího vyzvat k zaslání dokladu o zakoupení výrobku. V případě, že doklad nedodá, pečlivě si uschovat všechny ostatní listiny, emailovou komunikaci či fotografie, které mohou v případě budoucích soudních sporů sloužit jako důkaz.

Pokud by spotřebitel zboží reklamoval, nepotřebuje nutně pro uplatnění účtenku nebo fakturu. Stačí prokázat, že u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 10:54, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.