Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Koupil jsem pred týdnem cca 4.8.2016 kureci prsa od Vocilky v bille. 1/5 odrezku...kosti, chrupaky. Maso na cary, kdyz chcete rizek, tak dalsi 1/4 je k nepouziti. Navic po zpracovani a usmazeni se scvrkly o 1/3. Tohle ze je ceska kvalita??? Rizky jsou horsi nez tescu.
maso
nekupovat
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Dobrý den,
velmi nás mrzí vaše negativní zkušenost s naším výrobkem. Popisovaný produkt rozhodně není v souladu s nastavenými kritérii kvality. Rádi bychom tuto záležitost řešili i s naším dodavatelem. K tomu bychom však potřebovali buď samotné zboží, anebo alespoň jeho fotografii, abychom měli na základě čeho situaci řešit.
Samozřejmě máte nárok na reklamaci.
V případě, že byste se v našich prodejnách setkal s jakýmkoliv problémem, je Vám k dispozici buď vždy vedoucí této prodejny, nebo to s námi můžete řešit na info@billa.cz
Přejeme Vám hezký den.
S pozdravem Vaše BILLA
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.