Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#11883Maso Vocílka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2016, před 8 lety

Josef Krkoška

Znění stížnosti

Koupil jsem pred týdnem cca 4.8.2016 kureci prsa od Vocilky v bille. 1/5 odrezku...kosti, chrupaky. Maso na cary, kdyz chcete rizek, tak dalsi 1/4 je k nepouziti. Navic po zpracovani a usmazeni se scvrkly o 1/3. Tohle ze je ceska kvalita??? Rizky jsou horsi nez tescu.


Produkt

maso


Požadované řešení

nekupovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2016 13:28, před 8 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2016 13:59, před 8 lety

Dobrý den,

velmi nás mrzí vaše negativní zkušenost s naším výrobkem. Popisovaný produkt rozhodně není v souladu s nastavenými kritérii kvality. Rádi bychom tuto záležitost řešili i s naším dodavatelem. K tomu bychom však potřebovali buď samotné zboží, anebo alespoň jeho fotografii, abychom měli na základě čeho situaci řešit.
Samozřejmě máte nárok na reklamaci.

V případě, že byste se v našich prodejnách setkal s jakýmkoliv problémem, je Vám k dispozici buď vždy vedoucí této prodejny, nebo to s námi můžete řešit na info@billa.cz

Přejeme Vám hezký den.

S pozdravem Vaše BILLA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2016 00:09, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2016 10:35, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.