Počet nahlášených stížností: | 257 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 22 |
Neoprávněně zamítnutá reklamace. Bez mého vědomí a souhlasu mi byl vyměněn touch screen za NEORIGINÁLNÍ SOUČÁSTKU, přičemž mi byla zamítnuta reklamace z důvodu - NEORIGINÁLNÍ SOUČÁSTKA. Mimo jiné je touch screen nekvalitní a odlepuje se.
Koupil jsem jej v Ostavě (OC Nová Karolína)
iPad mini 2, Apple Výr.číslo : DQTLTXRKFCM5
Vrácení peněz, nebo výměna za nové zbožÍ.
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne, nemůže bez souhlasu kupujícího provádět na věci jakoukoli opravu, a to ani za předpokladu, že tuto opravu poskytuje zdarma. Takové jednání lze považovat za obcházení zákona, neboť je tím spotřebitelce fakticky znemožněno rozporovat důvody pro zamítnutí reklamace. K prokázání stavu zboží před reklamací a po reklamaci by mohl posloužit reklamační protokol, který musí prodávající spotřebitelce povinně vydat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.