Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1383
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:42
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 306 stížnostech.

#11885Každý rok novy iPhone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2016, před 8 lety

David Vertich

Znění stížnosti

Uživám službu iPhone na splátky vč pojisteni - bohužel alza se bráni mi opravit čk vystavit iphone zpatky. (Veskere sluzby platim v presný den a jednáni ze strany alzy, kdy mi poslali email ve stylu - zaplatte za opravu 8150kč a iphone dostanete zpet a jeste ktomu kazdy mesic budete nadale platit za iphone)


Produkt

Alza - iphone za 1290kč mesicne vc pojisteni


Požadované řešení

Omluva ze strany alza a.s. - vyresit reklamaci - opravit nebo vydat novy iphone


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2016 14:53, před 8 lety

Dle podmínek (dále jen podmínky) programu Nový iPhone každý rok (dále jen program) je na každý iPhone v rámci programu poskytována společností rozšířená záruka, která pokrývá krádež a rozbití iPhonu.

Dle podmínek společnost poskytuje rozšířenou záruku na nahodilé poškození iPhonu, kterým se rozumí nešťastná náhoda, tedy situace, kterou nešlo předvídat nebo jí nešlo předcházet. Pokud se na konkrétní poškození iPhonu vztahuje rozšířená záruka, jakmile společnost od spotřebitele obdrží veškeré nezbytné informace a dokumenty, předá do 3 pracovních dní spotřebiteli jiný iPhone odpovídající verze a opotřebení. Spotřebitel může uplatnit pouze jednu událost (krádež/rozbití iPhonu) v rámci jedné smlouvy. Pokud poškození iPhonu nebude spadat do služeb poskytovaných společností v rámci rozšířené záruky, je spotřebitel povinen zajistit opravu iPhonu v souladu s těmito podmínkami.

Podle podmínek se rozšířená záruka nevztahuje na následující případy nahodilého poškození:

1. způsobené úmyslně anebo nedbalostí/neopatrností spotřebitele;
2. způsobené nesprávnou instalací, opravou anebo údržbou;
3. ke kterému došlo užíváním iPhonu v rozporu s návodem od výrobce anebo účelem pro který je iPhone určen, včetně použití výrobcem neschválených doplňků, jakož i v rozporu s těmito podmínkami;
4. způsobené příslušenstvím iPhonu, např. nabíječka baterií, sluchátka, kabely, montážní prvky, handsfree sady apod.;
5. způsobené chybami v software, nebo chybnou instalací software;
6. způsobené běžnou údržbou, čištěním, nastavením, prohlídkou a/nebo úpravou iPhonu včetně nákladů na opravy iPhonu, k jehož poškození došlo některou z těchto činností;
7. způsobené spotřebním materiálem jako baterie, akumulátory, těsnění, kabely apod.;
8. způsobené opravou mimo autorizovaný servis a/nebo bez souhlasu společnosti;
9. spojené se ztrátou či zapomenutím iPhonu;
10. k němuž došlo v souvislosti s občanskými nepokoji, válečnými událostmi anebo působením radiace;
11. v souvislosti s výrobní vadou iPhonu;
12. které vznikly v souvislosti se škodou způsobenou samotným iPhonem (tzv. následná škoda);
13. které vzniklo běžným opotřebením, zanedbáním údržby anebo postupným působením koroze, vlhkosti, tepla nebo chladu na iPhone;
14. v důsledku kolísání a/nebo přerušení dodávky elektrické energie z jakéhokoliv důvodu;
15. k němuž došlo při manipulaci s ohněm, úderem blesku, zemětřesením, vichřicí, explozí nebo záplavou/povodní;
16. v souvislosti s přepravou iPhonu z místa jeho poškození do servisního místa, včetně rizika spojeného přímo i nepřímo s přepravou poškozeného iPhonu;
17. zaviněné 3. osobou, anebo způsobené dítětem nebo domácím zvířetem.

Pokud tedy bylo poškození způsobeno jedním z výše uvedených způsobů, rozšířená záruka se nepoužije a spotřebitel je povinen společnosti nahradit náklady na opravu telefonu. To však neplatí, pokud by spotřebitel nebyl před uzavřením smlouvy informován o vlastnostech služby. Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o nabízené službě a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné službu nejprve reklamovat. Nebude-li spotřebitel se svou reklamací úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2016 10:45, před 8 lety

Vážený pane Vertichu,

omlouvám se za pozdní reakci z důvodu dovolené. Podle Vaší zprávy se mi nepodařilo dohledat, o jaký nákup se jednalo. Prosím, upřesněte mi číslo pojistné události či reklamace, ke kterému se tento případ váže, abych pro Vás mohla dohledat podrobnosti.

Předem děkuji a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2016 14:48, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2016 08:40, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.