Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 12.8. byla od odesilatele pres ppl zaslána zasilka s pozadavkem na doruceni v sobotu. V sobotu nikdo nevolal, nikdo nepsal, nikdo nic nedorucil!
O vikendu se na ppl linku nedovolate, takze se ani nedozvite kontakt na ridice ktery mel udajne balik dorucovat.
Na sledovani zasilek ppl nekdo s hrdosti uvede poznamku ze zasilka byla dorucovana a ze byl dohodunuty jiny den dorucovani.
Jak si toto muze vubec nekdo dovolit? Domluveny den dorucovani byla sobota snad.
V pondeli (dnes) po desetiminutovem cekani na lince pri poslechu skvele hudby, mi bylo sdeleno telefonni cislo na ridice, ktery mi uz 50 minut nebere telefon, takze dohnat ho aby zasilka byla co nejdrive u prijemce, proste nelze!
Doporucuji ppl lepe vybirat sve zamestnance, protoze do dnesniho dne jsem byla nazoru ze toto si dovoli pouze ceska posta. Ale asi omyl. Zlaty postovni holub..
Lepsi kontrola a vyber zamestnancu.
Slevu nepozaduji, radeji bych v domluveny termin a cas svuj balicek...
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat problém s nevhodným chováním zaměstnanců, popřípadě neplnění jejich pracovních povinností přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.