Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11899Páchnoucí uzeniny Novák a Novák v Tesco Praha 5, nám. 14. října 15

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2016, před 8 lety

Pavel Kováč

Znění stížnosti

Dobrý den, téměř každý den si kupuji svačinu v provozovně Tesco na nám. 14. října 15. A téměř každý den cokoliv z úseku uzenin smrdí a není dobré chuti. Na dnešní dotaz paní prodavačce proč prodává hnědý salám, odpověděla - "Však víte jak to chodí". Bohužel provozovateli to nevadí. Obchod je schovaný v Tescu, ale provozuje jej Novák a Novák řeznictví. Platí se přímo na tomto úseku uzenin. Druhou zarážející věc tak je, že najímáte málo prodavačů (jsme rádi,když tam sedí jeden) a upřednostňujete samoobslužné pokladny. Co mám ale u takové pokladny dělat, když už mám v košíku někdy i třetinu věcí zaplacenou z uvedeného úseku potravin? Odkládací stolek tam není a do nákupní tašky si zboží dát nemohu, protože jinak mě samoobslužná pokladna pokládá za zloděje. Děkuji za zájem o nás zákazníky a jsem s pozdravem. Pavel Kováč


Produkt

uzeniny Novák a Novák


Požadované řešení

- vyměnit provozovatele nebo dělat častější kontroly uzenin
- zboží markovat na jedené pokladně a následně na konci dne nebo týdne si podle druhu zboží finance proúčtovat mezi sebou a neotravovat tak zákazníka několika pokladnami v jednom supermarketu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2016 17:19, před 8 lety

Způsob organizace prodeje zboží je na vůli prodávajícího. Pokud spotřebiteli tento způsob nevyhovuje, musí se obrátit přímo na prodávajícího s návrhem na zlepšení zákaznických služeb prostřednictvím emailu info@itesco.cz anebo formou telefonického kontaktu na čísle zákaznické linky 800 222 555. Doporučujeme tedy spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu, neboť společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a nabízené služby bez problémů fungují.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 15:29, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.