Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, u společnosti, na kterou si stěžuji jsem nakupoval cca 4 roky ND. Během této doby jsem cca s 40% měl problémy s jejich dodaným zbožím. Např: Táhla stěračů Vika: po prvním spuštění odešly, vzhledem k časové tísni nutnost svaření( připravil jsem se o možnost reklamace) silentblok motoru: záměrně vybroušené identifikační údaje, celé řízení v hodnotě 6 000- vybroušené údaje, špatně vyfrézované napojení na hydraulickou hadici( nutnost opravy hned při montáži, zpětné zrcátko- dodnes bzučí elektroinstalace vyhřívání. Nedávno jsem si u této společnosti objednal čidlo teploty chladicí kapaliny dle jejich údajů pasuje i na můj model- nepasovalo- zaplatil jsem poštovné zaslal jim čidlo zpět s údaji o mém vozu ( win. rok výroby a foto špatného ND) s prosbou o zaslání správného ND- volali mi, že mají jen podobné čidlo pro klimatizaci, do tel jsem jasně sdělil, že potřebuji čidlo chladicí kapaliny, ne klimatizace, poštou mi opět došlo špatné čidlo, a zaplatil jsem třetí poštovné- po tomto jsem odmítl ztrácet z touto společností čas a peníze. Napsal jsem jim e- mail, kde jsem popsal všechny problémy, které s jejich obchodem jsou, napsali mi, že mám opět zaslat čidlo zpět, vzhledem k tomu, že jsem v té době za čidlo v hodnotě 300 utratil již 900 korun odmítl jsem nadále utrácet další peníze za poštovné, od té doby jsem od autorykl neměl na mou nespokojenost žádnou reakci. Napsal jsem na WEB negativní recenzi, reakce e-shopu na mou recenzi- z kontextu vytáhli mou soukromou e-mailovou komunikaci a část zveřejnily s tvrzením, že úmyslně poškozuji jejich "dobré jméno", napsal jsem další špatnou zkušenost z jejich ND- někdo začal mým jménem na webu psát pozitivní recenze- po tomto jednání jsem smazal mé negativní recenze, popřál jsem jim a´t se jim daří tak jak se chovají k zákazníkům a odmítl jsem s touto spol. cokoli sám dál řešit.
Udivuje, mě že se takto někdo chová a podniká dál bez postihu.
S pozdravem, Luboš Mierný.
Zasílání náhradních dílů na ŠKODA OCTAVIA KOMBI 1,9 TDI
Písemná omluva, iniciativa z jejich strany ohledně vrácení nesprávného čidla, které mi zaslaly ( vyslání kurýra z jejich strany a vrácení peněz za první, druhé čidlo a veškeré poštovné tak abych z mé strany nemusel ohledně této zaležitosti již cokoliv zařizovat)
|
Tweet |
V případě, že je dodáno špatné zboží, může kupující uplatnit rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V případě uplatnění rozporu nese náklady na vrácení zboží prodávající jako náklady spojené s odpovědností za vady dle § 598 občanského zákoníku.
Pokud je zboží vraceno bez důvodu a sankce dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku, náklady na vrácení zboží zpět prodejci nese spotřebitel a prodejce mu má vrátit zaplacené finanční částky (tj. kupní cenu a poštovné, které bylo hrazeno za cestu zboží od prodejce ke kupujícímu).
Subjekt Klich Jiří se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.