Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Prováděl jsem nákup výpočetní techniky na serveru e-shopu czc.cz. Při revizi obsahu košíku a přistoupení k platbě se v rácmi procesu objevovaly nabídky na související produkt a to el. licenci office 365. Nicméně o produkt el. licenci office 365 jsem neměl zájem a tak jsem nabídkám nevěnoval pozornost a obsah košíku nijak neupravoval - tedy produkt do košíku nevkládal. Až po zaplacení a vytištění objednávky jsem zistil, že se ta el. licence do košíku přidala sama automaticky a byla tedy součástí platby, kterou jsem provedl el. v online režimu přes mojeplatby u KB. Ihned mi přišel e-mail s odkazem, že si můžu produkt stánout. Volal jsem ihned na zákaznický servis a situaci vysvětlova. Nicméně mi bylo sděleno, že to nemohou vyřešit a peníze za tento produkt nevrátí, protože se jedná o elektronický obsah. S tímto postupem nesouhlasím a rád bych se dověděl více, co je možné učinit, abych získal peníze za tento produkt zpět. Produkt jsem si nestáhnul ani neaktivoval. Žádal jsem aby byl z účtu vymazán a peníze vráceny. Také jsem kontaktoval banku, zdali je možné platbu pozastavit, ale jelikož byla učiněna v online režimu tak to bohužel nešlo.
Myslímsi, že takovýto přístup je ze strany e-shopu velmi nekalý. Přiznávám, že jsem objednávku potvrdil, ale měl jsem zato, že když do košíku nic nového nepřidám tak tam ani nic navíc nebude. Jednalo se o objednávku c 4116532458.
Dle mého názoru by měl mít prodejce nastaveny procesyy tak, aby v připadě takovýchto situací bylo možné situaci vyřešit. Pokud ne, vypadá to, že e-shop podsouvá zboží zákazníkům a hledá cesty jak je oklamat, aby následně nebylo možné problematickou situaci řešit. Situaci jsem řešil ihned po nákupu v řádu desitek minut.
Děkuji za jakoukoliv informaci.
S upřímným pozdravem
Petr Pospíšil
Kod produktu 181120, Soft MS Office 365
Vrácení částky 999 CZK na účet za produkt, který byl přidán do košíku e-shopem nikoliv uživatelem.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Pospíšile,
omlouváme se za komplikace.
Nejpozději ve středu Vás budeme informovat s řešením daném situace. Do té doby Vás prosíme o strpení.
Děkujeme Vám.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.