Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11905Vrácení zboží el. licence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2016, před 8 lety

Petr Pospisil

Znění stížnosti

Dobrý den,
Prováděl jsem nákup výpočetní techniky na serveru e-shopu czc.cz. Při revizi obsahu košíku a přistoupení k platbě se v rácmi procesu objevovaly nabídky na související produkt a to el. licenci office 365. Nicméně o produkt el. licenci office 365 jsem neměl zájem a tak jsem nabídkám nevěnoval pozornost a obsah košíku nijak neupravoval - tedy produkt do košíku nevkládal. Až po zaplacení a vytištění objednávky jsem zistil, že se ta el. licence do košíku přidala sama automaticky a byla tedy součástí platby, kterou jsem provedl el. v online režimu přes mojeplatby u KB. Ihned mi přišel e-mail s odkazem, že si můžu produkt stánout. Volal jsem ihned na zákaznický servis a situaci vysvětlova. Nicméně mi bylo sděleno, že to nemohou vyřešit a peníze za tento produkt nevrátí, protože se jedná o elektronický obsah. S tímto postupem nesouhlasím a rád bych se dověděl více, co je možné učinit, abych získal peníze za tento produkt zpět. Produkt jsem si nestáhnul ani neaktivoval. Žádal jsem aby byl z účtu vymazán a peníze vráceny. Také jsem kontaktoval banku, zdali je možné platbu pozastavit, ale jelikož byla učiněna v online režimu tak to bohužel nešlo.

Myslímsi, že takovýto přístup je ze strany e-shopu velmi nekalý. Přiznávám, že jsem objednávku potvrdil, ale měl jsem zato, že když do košíku nic nového nepřidám tak tam ani nic navíc nebude. Jednalo se o objednávku c 4116532458.
Dle mého názoru by měl mít prodejce nastaveny procesyy tak, aby v připadě takovýchto situací bylo možné situaci vyřešit. Pokud ne, vypadá to, že e-shop podsouvá zboží zákazníkům a hledá cesty jak je oklamat, aby následně nebylo možné problematickou situaci řešit. Situaci jsem řešil ihned po nákupu v řádu desitek minut.

Děkuji za jakoukoliv informaci.

S upřímným pozdravem

Petr Pospíšil


Produkt

Kod produktu 181120, Soft MS Office 365


Požadované řešení

Vrácení částky 999 CZK na účet za produkt, který byl přidán do košíku e-shopem nikoliv uživatelem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2016 15:25, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2016 17:44, před 8 lety

Dobrý den pane Pospíšile,

omlouváme se za komplikace.

Nejpozději ve středu Vás budeme informovat s řešením daném situace. Do té doby Vás prosíme o strpení.

Děkujeme Vám.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2016 09:32, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2016 08:46, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.