Společnost


Deal Extreme Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11906Zboží za 3490kč nedodali, dodali jiné zboží v hodnotě 1490kč, žádná kommunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2016, před 8 lety

ILFAT GATAULLIN

Znění stížnosti

Zboži za 3490kč ne dodali, dodali jine zboži v hodnote 1490kč. žadna kommunikace
Kontaktoval na telefon:792409300 a email: info@detektivni-kancl.cz co je na internet strankach, ne reaguji. Vyple!


Požadované řešení

Vyměnit zboží, vrátit peníze,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2016 16:06, před 8 lety

Pokud spotřebitel obdržel z e-shopu jiný produkt, než který si objednal, existují dvě možnosti řešení dané situace.

Jednak je možné od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Pokud by se situace řešila již po této 14 denní lhůtě, jednalo by se o uplatnění reklamace. Zde by nebylo možné žádat přímo rovnou vrácení peněz, avšak prodejce by měl v první řadě možnost dodat správné zboží. Až ve chvíli, pokud by toho nebyl schopen, bylo by možné trvat na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Jestliže není uplatněná reklamace vyřízena v zákonné lhůtě, může spotřebitel podat podnět k České obchodní inspekci, která může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu.

V případě, že se jedná o záměrnou činnost a poškozených by bylo více, do úvahu může připadat trestněprávní odpovědnost, např. trestný čin podvodu (§209)nebo poškozování spotřebitele (§ 253 trestního zákoníku). O tom následně rozhodují orgány činné v soudním řízení.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Deal Extreme Czech s.r.o., Praha 4, Michle, Jaurisova 515/4). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 13:25, před 8 lety

Společnost Deal Extreme Czech s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.