Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.10.2013 jsme si zakoupili chladničku.Zaplatili jsme jí.Nechali jsme si jí přivézt.Dne 1.11.2013 byla chladnička od prodejce doručena na místo určení,přetažená folií bez nějakého pevnějšího obalu.Prodejce dost pospíchal, ani neprohlédl zboží a rychle odešel.Po rozbalení folie jsme zjistili promáčkliny,ale to už byl prodejce pryč.Dne 4.11.2013 jsme šli reklamovat zboží na prodejnu.Reakce pana majitele nás zaskočila.Negativní postoj a odmítnutí sepsání reklam.protokolu a že nemáme nárok na žádné potvrzení ani doklad o tom,že jsem byli podat reklamaci.Popřel nám do očí vše oč jsme žádali.Slušně řečeno nás pan majitel poslal k šípku.
Chladnička Samsung - promáčkliny přepravou
Buď, výměna zboží za nové (stejné) nebo odstoupení od smlouvy (vrácení peněz).
|
Tweet |
Prodejce je dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinný vystavit při uplatnění reklamace protokol. V případě nevystavení protokolu s ním může být zahájeno řízení Českou obchodní inspekcí.
Zároveň je v případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou prodejce povinný dle § 616 občanského zákoníku prokázat, že Vám zboží dodal v pořádku.
Subjekt Litoš Radek rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.