Společnost


Amellus system s.r.o

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11913Neoriginální díly v IPhone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2016, před 8 lety

Nikola Klempířová

Znění stížnosti

Do servisu jsem iPhone donesla pouze s prasklým sklem. Bylo mi řečeno, že musí vyměnit i zadní kryt, protože je ohnutý a sklo by jinak nesedělo. Zadní kryt má číslo IMEI které se má shodovat s IMEI mého telefonu, coź se bohužel neshoduje. Po tomto jejich zákroku mi přestala fungovat wi fi a telefon se rychle vybíjí. Žádala jsem peníze zpět (7000kc), ale oni mi navrhli, že mi ho na vlastní náklady daj do pořádku ( objednali další necertifikovaný díl wi fi a novou baterii) . Wi fi funguje, ale baterie se stále vybíjí, jako by jí vůbec neměnili. Tímto mi telefon nevratně poškodili a znehodnotili, takto ho nemůžu ani prodat, už jen kvůli tomu, že se mi neshoduje IMEI. Žádám Vás tímto, abyste danou společnost prošetříi. S pozdravem Nikola Klempířová


Produkt

Apple IPhone 6 64g


Požadované řešení

Nejraději bych byla, kdyby mi navrhli zadní kryt s mým IMEI a všechno dali do pořádku, nebo aby mi vrátili peníze a já si to nechám opravit od servisu, kde mi udělají všechno tak, jak má být.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 14:33, před 8 lety

Pokud byla oprava dokončena, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitelka tyto vady oznámit neprodleně po převzetí věci. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitelka dva roky od převzetí věci k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitelka právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitelka právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.

Byla-li během opravy způsobena spotřebitelce škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 11:18, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.