Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11916Nahodilé poškození

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2016, před 8 lety

Pavel Motyčka

Znění stížnosti

Dobrý den, tak jsem si u společnosti T-Mobile zakoupil mobilní telefon Huawei, kdy mne prodejce přemluvil na pojištění mobilního telefonu pro jistotu. Vzhledem k tomu, že mám 2,5 letá dvojčata a prodejce mi sdělil, že v případě poškození uvedeného mobilního telefonu třetí osobou mi bude poskytnuta oprava uvedeného mobilního telefonu v rámci pojištění. Proto jsem se rozhodl toto pojištění uzavřít. Asi před třemi týdny jsem si připojil na nabíječku v kuchyni na kuchyňské lince svůj mobil. Předtím jsem jej vytáhnul z plastového obalu. V tu dobu jsem byl v obývacím pokoji, který je spojen s kuchyní, kdy jsem seděl na gauči cca 10 metrů od místa umístění kuchyně. Na místo nelze vidět z obývacího pokoje, neboť je odděleno barovým pultem. Všiml jsem si, že dvojčata přistavili k lince židli, tak jsem se zvedl a šel k lince. Jakmile jsem zakřičel, co tam děláte, tak jsem si uslyšel, že na zem upadl mobilní telefon, který předtím jedno z dvojčat odpojilo z nabíječky. Jelikož jsem měl pojištění u společnosti BNP Paribas Cardif, tak jsem si pročetl obchodní podmínky a vzhledem k tomu, že v článku 10-výluky z pojištění nebylo nic, co by vylučovalo toto pojištění, tak jsem nahlásil pojistnou událost. Jaké bylo mé překvapení, když mi toto pojištění neuznali a to z důvodu viz citace: "Z popisu nehodového děje je zřejmé, že pokud bude přístoj volně odložen v dosahu malého dítěte je poškození přístroje předvídatelné. Nejedná se tedy o nahodilé poškození dle výkladu pojmů článku 2, jelikož ke škodě nedošlo náhle a neočekávaně. Vzhledem k této skutečnosti Vám nemůžeme poskytnout náhradu škody".

V prvé řadě již při zřízení pojištění prodejce T-Mobile uváděl mylně, že i na toto se pojištění vztahuje. Právě z důvodu, že by mohlo dojít k poškození přístoje jsem toto pojištění zřizoval. Prostě pojištění proti dětskému živlu.
Mobilní telefon nebyl podle mne v dosahu malého dítěte. V místě, kde byl tento mobilní telefon umístěn, dítě normálním způsobem nedosáhne. Ano mohl jsem předpokládat, že děti v tomhle věku si dokáží poradit s různými překážkami, ale taktéž pokud bych na ně nezakřičel, tak by ten telefon nemuseli upustit. To i kdybych jej měl někde na půdě, tak je stále dle pojišťovny v dosahu dítěte, neboť by přeci mohlo na tu půdu po žebříku vyšplhat.


Produkt

pojištěný mobilní telefon Huawei G620s-černý, IMEI:865388022643095


Požadované řešení

Dle mého názoru zamítnutí nahlášené události je neopodstatněné a uvedená společnost pouze slovíčkaří. Veškeré nahodilé poškození by mohlo být předvídatelné. Vždy se to dá nějak odůvodnit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2016 12:34, před 8 lety

Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o nabízené službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele.

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány. V rámcové pojistné smlouvě na stránkách https://www.t-mobile.cz/t-mobile-pro-jistotu bodu 2.1 je vymezen pojem "nahodilé poškození" jako totální zničení nebo poškození přístroje, které vylučuje nebo omezuje jeho funkčnost, způsobené náhlým a neočekávaným mechanickým působením zevních sil, poškození elektrickým proudem, poškození působením vody nebo vlhkosti, poškození přístroje úmyslně třetí osobou. Za nahodilé poškození přístroje se nepovažuje vada, na niž se vztahuje záruka prodejce nebo výrobce.

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 16:49, před 8 lety

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.