Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Nejsem spokojená s vepřovým masem.Lidl jako takový mám oblíbený.Pri zakoupení vepřové krkovice maso neslo grilovat - podrážka.Nyni jsem zakoupila veprovou kýtu na cinu.Opet podrážka vařím už dvě hodiny a nevím jestli ji vůbec uvarím.Drive jsem s masem byla spokojená.Dekuji a krásný den.
Bylo by namístě vyměnit dodavatele
|
Tweet |
Nemá-li věc (potravina) vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, může spotřebitelka zboží reklamovat. Potraviny je vhodné reklamovat bezodkladně po zjištění vady a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Má-li spotřebitelka podezření, že prodávaný živočišný výrobek je zdravotně závadný, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.
Dobrý den, paní Reiserová,
Vaše zkušenost nás mrzí. Za Váš podnět ohledně vepřového masa děkujeme a předáme k prošetření a případné nápravě zodpovědnému oddělení. Naše společnost si totiž zakládá na čerstvosti a kvalitě prodávaných potravin.
Věříme, že i přesto zůstanete naší zákaznicí a najdete si k nám zase cestu.
Přejeme Vám hezký den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.